beantwoord

Omruilen ontvanger i.v.m. Netflix ontvangst

• 7 november 2016
  • 7 reacties
  • 875 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Wij willen graag Netflix op onze TV maar we hebben momenteel nog de Motorola VIP1853. Ondertussen begrepen dat deze ontvanger Netflix niet ondersteund. Hoe kunnen we deze omruilen voor de Arcadyan HMB 2260?? en de oude ontvanger terugsturen??

Ik hoor graag van jullie.

Mvg Peter Appelman
icon

Beste antwoord door niq 7 november 2016, 11:20

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/update-netflix-via-meer-tv-op-de-tv-ontvangers-motorola-60175
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
Badge +1
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/update-netflix-via-meer-tv-op-de-tv-ontvangers-motorola-60175
Reputatie 1
Badge
Waarom gaat iets simpels als klantenservice zo omslachtig?
Badge
De vorige reactie is van een forumlid, niet de klantenservice. Net zoals deze post van mij.

Telfort webcare heeft het op dit moment zeer druk, achterstand in werk. Heb net via dit forum een nieuwe TV tuner voor mijn ouders aangevraagd omdat deze kuren heeft, kan een week duren tot opsturen.

Volgens mij kan je een oude tuner ook gewoon omruilen voor een nieuwe die wel Netflix aankan, die update laat nogal lang op zich wachten voor de Motorola. Iemand van webcare reageert hier wel z.s.m., zijn hardwerkende moderators is mijn ervaring en altijd to the point, al kan het soms een dagje later zijn dan je wilt. Niet ongeduldig worden 😉
Reputatie 8
Badge +10

Volgens mij kan je een oude tuner ook gewoon omruilen voor een nieuwe die wel Netflix aankan, die update laat nogal lang op zich wachten voor de Motorola.

Die update komt er niet, volgens het bericht in genoemde link...
Reputatie 1
Badge
De vorige reactie is van een forumlid, niet de klantenservice. Net zoals deze post van mij.

Telfort webcare heeft het op dit moment zeer druk, achterstand in werk. Heb net via dit forum een nieuwe TV tuner voor mijn ouders aangevraagd omdat deze kuren heeft, kan een week duren tot opsturen.

Volgens mij kan je een oude tuner ook gewoon omruilen voor een nieuwe die wel Netflix aankan, die update laat nogal lang op zich wachten voor de Motorola. Iemand van webcare reageert hier wel z.s.m., zijn hardwerkende moderators is mijn ervaring en altijd to the point, al kan het soms een dagje later zijn dan je wilt. Niet ongeduldig worden ;-)

Ik ben niet ongeduldig hoor, ik ben vooral verbaasd dat een probleem/vraag via een forum opgelost moet worden. Persoonlijk zie ik liever dat je een klacht rechtstreeks bij de klantenservice kan afleveren.
Badge
Dat kan toch ook als je de klantenservice belt? Ik zie het voordeel van het forum in eventuele hulp van de community bij een mogelijk probleem.

Een beller is soms nog steeds sneller, blijkt.
Reputatie 2
Een andere maar wellicht duurdere optie is de aanschaf van een smart tv of iets voordeliger een chromecast

Reageer