beantwoord

Omruilen Motorola VIP 1963

• 15 september 2020
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik begrijp uit een ander topic (nieuwe update) dat onze ontvanger dusdanig oud is dat deze vervangen kan worden door een nieuwere. Zou wel fijn zijn want we moeten het regelmatig even aan en uit doen om er weer wat snelheid in te krijgen.

In mijn profiel is mijn klantnummer voor jullie (telfort of is het kpn?) zichtbaar, is dat voldoende om de omruiling nu in gang te zetten?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 september 2020, 08:29

Hoi @F.Kortstra, de 1963 is inderdaad al een oud beestje, die kan vervangen worden. Ik kan dat alleen niet meer voor je doen. Jouw abonnement zit namelijk al in de overgang naar KPN, waardoor de mogelijkheden voor het vervangen van  apparatuur uitgezet zijn.

Nadat het abonnement helemaal is overgezet kan je via de KPN website apparatuur vervangen. Daarvoor is het belangrijk dat de overgang volledig is afgerond, voor die tijd zal die pagina jouw gegevens nog niet herkennen. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul in je forum profiel ook nog even je postcode en huisnummer in dan weet je zeker dat het in orde komt

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @F.Kortstra, de 1963 is inderdaad al een oud beestje, die kan vervangen worden. Ik kan dat alleen niet meer voor je doen. Jouw abonnement zit namelijk al in de overgang naar KPN, waardoor de mogelijkheden voor het vervangen van  apparatuur uitgezet zijn.

Nadat het abonnement helemaal is overgezet kan je via de KPN website apparatuur vervangen. Daarvoor is het belangrijk dat de overgang volledig is afgerond, voor die tijd zal die pagina jouw gegevens nog niet herkennen. 

Reageer