Nog steeds geen HD zenders

• 13 april 2016
  • 6 reacties
  • 570 keer bekeken

Goedemiddag,
Ik ben zo vreseljik kwaad. Al vanaf begin maart ben ik bezig met een tweede ontvanger plus HD zenders. Dat is nog steeds niet gelukt.
Ik had een 2e tv ontvanger besteld en ik kreeg en draadloze verbindingset. Na drie en een halve week kwam eindelijk het kastje. Dat bleek een Arcaydan te zijn .Prima dus ik dacht daar hoort misschien die nieuwe verbindingset bij. Ik had al een draadloze verbindingset maar die is al heel oud. Met het telfortlogo erop. Daarna begaf de Motorola het en kreeg daar ook een nieuwe voor. Behalve geen HD zenders doen die het prima. Maar ik moest wel weer naar telfort bellen en zeggen, dat zei mijn Motorola moesten afkoppelen.
Er werd mij dertien dagen geleden verzekerd dat ik binnen 5 tot tien dagen HD zenders zou hebben op allebei de kastjes.
Nog niet dus. Ik heb inmiddels een begeleidster die mij af en toe belt of het al in orde is, maar zij kan weinig doen.
Wat schertst mijn verbazing dat ik nu een faktuur heb met daarop een bedrag van de draadloze verbindingset die ik niet besteld heb. Ik dacht dat die in plaats waren van mijn oude verbindingset. Weer gebeld en zij zouden het veranderen en het geld verrekenen, mits ik de nieuwe verbindingset terugstuurde.
Weer doorverbonden met een techneut ,want ik wilde weten of de oude verbindingset wel correspondeerde met de nieuwe tv ontvangers. Ik had de nieuwe al in gebruik. Ja dat moet kunnen.
Ik ben nu de hele ochtend weer bezig met de oude verbindingset en weet inmiddels wel hoe het moet. Maar het huisje brandt niet . hoe dan ook!!!!
Ik ben inmiddels 6 weken bezig met telfort, vele telefoontjes gepleegd, monteurs gehad en nog is het niet in orde. Zaterdag heb ik weer een belafspraak met
een of andere technische afdeling die de HD op de kastjes moet kunnen zetten,maar ik heb er een hard hoofd in of het lukt.
Ik zou de nieuwe verbindingset terugsturen, maar het lijkt mij dat ik uit coulance er een wel mag behouden. Het kost mij geld ,stress en tijd al dat gezeur met afdelingen die hun werk niet goed doen.
Ook zijn de verbindingssets up to date. Ook dat heb ik gecontroleerd.

6 reacties

Helaas heb ik twee uur geleden een topic geplaatst maar nog steeds geen antwoord van iemand:@
Misschien doe ik wel iets niet goed op het forum. Ik heb er niet zoveel verstand van hoe het werkt.
Reputatie 8
Badge +2
Hi mekkon! Je doet het prima hoor! Alleen streven wij ernaar om binnen 24 uur jouw reactie te beantwoorden (wat redelijk lijkt te lukken :)). Als je jouw naw-gegevens in een privébericht kenbaar maakt, zal ik jouw situatie nader bekijken en acties uitzetten waar nodig. Ik wacht op je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hi mekkon. Zou je eens uitsluitend één van de twee ontvangers kunnen aanmelden en me het dan nog eens willen proberen? Ben benieuwd!
Hoi Michael,
Ik heb er 1 aangemeld, maar helaas geen HD. Er is vanavond voetbal dus heb ik de tweede ook geactiveerd. Ik wil graag kijken. Dus zal ik tot zaterdag moeten wachten als de mensen van de technische dienst mij gaan bellen. Alles is tot nu toe geprobeerd.
Maar ik heb nog geen antwoord gehad op mijn probleem met de verbindingset waar ik in het topic over heb geschreven. Kun jij daar iets aan doen?
Reputatie 8
Badge +2
Hi mekkon, een zeer treurige zaak wat betreft de DVS'en. Ik kan me indenken dat je graag ziet dat we hierin een compensatie geven in de vorm van het behouden van (in ieder geval) één van de DVS'en. Alleen wordt een compensatie pas gegeven als het probleem helemaal is verholpen. Ik hoop dan ook dat de technische afdeling waar je mee in contact bent het probleem gauw kan verhelpen. Ikzelf heb geen idee meer wat er aan zou kunnen schelen. Als het probleem is opgelost, kan en zal er waarschijnlijk een compensatie volgen, in welke vorm deze uitgekeerd wordt, moet tegen die tijd besproken worden.
Hi mekkon, een zeer treurige zaak wat betreft de DVS'en. Ik kan me indenken dat je graag ziet dat we hierin een compensatie geven in de vorm van het behouden van (in ieder geval) één van de DVS'en. Alleen wordt een compensatie pas gegeven als het probleem helemaal is verholpen. Ik hoop dan ook dat de technische afdeling waar je mee in contact bent het probleem gauw kan verhelpen. Ikzelf heb geen idee meer wat er aan zou kunnen schelen. Als het probleem is opgelost, kan en zal er waarschijnlijk een compensatie volgen, in welke vorm deze uitgekeerd wordt, moet tegen die tijd besproken worden.
Hoi Michael, bedankt voor je inzet. We wachten het af.
Groet

Reageer