beantwoord

Nieuwe V10 niet goed ingesteld

  • 13 september 2020
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik heb vorige week een nieuw modem ontvangen alleen werkt On Demand, Terugkijken en Kijk van Begin niet meer.

Zouden jullie dit weer in willen schakelen.

Bij voorbaat dank,

Kees

icon

Beste antwoord door jimny 13 september 2020, 20:25

@KeesvR heb je ook de allerlaatste optie in de link geprobeerd dus handmatig de tv ontvanger resetten etc 

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8

Modem/router en een TV-ontvanger zijn twee verschillende apparaten.

Je kunt de twee apparaten ieder op zichzelf resetten naar fabrieksinstellingen.
-- eerst de Experia Box V10
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

-- na opstart nog eens de TV-ontvanger
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Reputatie 1

Ik heb geprobeerd de tv-ontvanger te Resetten maar ik kom niet in de instellingen.

Krijg hier ook de melding “deze pagina is tijdelijk niet bereikbaar “ 

Morgen de modem maar proberen.

Reputatie 8
Badge +18

@KeesvR heb je ook de allerlaatste optie in de link geprobeerd dus handmatig de tv ontvanger resetten etc 

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Reputatie 1

Dat heb ik nu dus wel geprobeerd en de problemen zijn weer opgelost.

Veel dank voor jullie hulp.

Groet Kees.

Reputatie 8
Badge +18

graag gedaan en fijn dat het gelukt is

Reputatie 2

Super om te lezen dat jullie er samen uit zijn gekomen @KeesvR! Als je in de toekomst nog vragen hebt, kom dan vooral hier terug!  

Reageer