beantwoord

Nieuwe tv-ontvangers voor Netflix

• 2 april 2020
  • 6 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo

Ik zou graag 2 nieuwe tv ontvangers willen voor netflix te kijken

Mvg

Kelly Dekker

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 april 2020, 16:30

@kellyfdekker Hoi Kelly, ik kan me voorstellen dat je Netflix ook graag via de tv-ontvanger wilt kunnen gebruiken. Ik help je graag verder.

Met de gegevens in je profiel heb ik jouw abonnement erbij gepakt. Het gekke is alleen dat ik één tv-ontvanger zie die aangemeld is, en dat is wel een tv-ontvanger die geschikt is voor Netflix. Ik lees hierboven dat je twee tv-ontvangers hebt thuis. Welke types zijn dit? En kan je voor mij ook de serienummers opzoeken? Deze staan op de sticker, op de onderkant van elke tv-ontvanger. 

Hoor het graag, dan kijk ik er voor je naar.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@kellyfdekker Hoi Kelly, ik kan me voorstellen dat je Netflix ook graag via de tv-ontvanger wilt kunnen gebruiken. Ik help je graag verder.

Met de gegevens in je profiel heb ik jouw abonnement erbij gepakt. Het gekke is alleen dat ik één tv-ontvanger zie die aangemeld is, en dat is wel een tv-ontvanger die geschikt is voor Netflix. Ik lees hierboven dat je twee tv-ontvangers hebt thuis. Welke types zijn dit? En kan je voor mij ook de serienummers opzoeken? Deze staan op de sticker, op de onderkant van elke tv-ontvanger. 

Hoor het graag, dan kijk ik er voor je naar.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @kellyfdekker , zou je @Alexandra - Telfort  antwoord op haar vragen willen geven? Dan kun je eventueel vervangende decoders krijgen.

Hallo @Alexandra - Telfort 

Sorry voor mijn late reactie 

Ik zal foto sturen van mijn ontvanger die is al een lange tijd kapot misschien dt die daarom niet zichtbaar is

Mvg

Kelly Dekker

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @kellyfdekker, geen probleem. Door de Paasdagen is mijn reactie ook wat later. Dankjewel voor deze foto! 

Deze tv-ontvanger kom ik inderdaad niet tegen bij jouw gegevens, dus dat is wel gek. Misschien dat het er mee te maken heeft dat je aangeeft dat ‘ie al langere tijd defect is. De tv-ontvanger is wel geschikt voor Netflix in ieder geval. Gaat het alleen om deze? Werkt de tv-ontvanger helemaal niet meer of krijg je een foutmelding te zien, dus wat gebeurt er precies? En kan je me het serienummer van de andere ook nog doorgeven? 

Goedemorgen @Alexandra - Telfort 

Het kastje doet het echt helemaal niet meer 

En de foto die ik nu erbij stuur is van het andere kastje die het wel gewoon nog doet 

Mvg

Reputatie 8
Badge +11

@kellyfdekker Dankjewel daarvoor! Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis binnen enkele werkdagen. De tv-ontvanger die defect is kan je kosteloos naar ons terugsturen

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?

Reageer