beantwoord

Nieuwe tv-ontvangers aanmelden lukt niet

• 20 juli 2019
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb pas nog 2 nieuwe recorders gekregen en ik moet mijn nieuwe abbonenmentsnummer invullen, maar ik krijg steeds geen scherm om dat te kunnen invullen met mijn pincode. In plaats daarvan houd die mijn oud account aan die natuurlijk geblokkeerd staat.
icon

Beste antwoord door Galdor68 21 juli 2019, 02:13

Bedoel je de Arris of de HMB? Wat houd je oud account aan?
Mischien heb je iets aan de stappen op deze pagina
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/interactieve-tv-activeren.htm
Het wordt wel genoemd toch even benadrukken als je een TV ontvanger via HDMI hebt aangesloten op de televisie moet je wel de juiste bron kiezen.
Bekijk reactie

3 reacties

Bedoel je de Arris of de HMB? Wat houd je oud account aan?
Mischien heb je iets aan de stappen op deze pagina
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/interactieve-tv-activeren.htm
Het wordt wel genoemd toch even benadrukken als je een TV ontvanger via HDMI hebt aangesloten op de televisie moet je wel de juiste bron kiezen.
Reputatie 8
Badge +19
Ik denk dat de oude TV-ontvangers eerst ontkoppeld moeten worden in het systeem bij Telfort.
Daarna kunnen de nieuwe geregistreerd worden.
Telfort webcare (hier aanwezig op het forum) kan je hierbij helpen.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Gokhan279, ik lees dat het niet lukt om je twee nieuwe tv-ontvangers aan te melden. Dat is niet de bedoeling, we helpen je hier graag verder om dit op te lossen!

Ik zie dat je al tips van Galdor en Enterprise gekregen hebt, hebben deze je verder geholpen? Wat gebeurt er precies als je de tv-ontvangers opstart en wilt aanmelden? Krijg je een foutmelding te zien? Ik zie dat je wel je postcode in je forumprofiel hebt staan, kan je voor mij je huisnummer, eventueel klantnummer en voor de zekerheid de serienummers van de oude en nieuwe tv-ontvangers invullen? Als je ze invult bij 'Extra informatie', zijn ze alleen zichtbaar voor jou en mij.

Reageer