vraag

Nieuwe tv ontvanger stopt met uploaden na 85 procent

• 26 september 2020
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb een nieuwe ontvanger gekregen nadat de vorige steeds vast liep. Nu heb ik de nieuwe aangesloten en opgestart zoals beschreven. Nu heb ik heel mooi beeld met het upload balkje tot 70% en dan heb ik geen beeld meer. In de ontvanger zie ik hem dan nog wel uploaden tot 85% maar daarna ook niks meer. En geeft mijn tv aan dat die geen signaal ontvangt. 

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @mickel. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Zou je jouw nieuwe ontvanger eens handmatig willen resetten? Dit lees je onder het kopje "Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?" Hopelijk komen we daarna verder dan 85%. 

Hallo Niek, 

Bedankt voor je antwoord. 

Echter heb ik dit zelf ook al geprobeerd maar werk helaas ook niet. 

Reputatie 8
Badge +18

Hoe is de tv ontvanger aangesloten is dat via een Lan kabel of via de draadloze adapters

Via een kabel

Reputatie 3
Badge +1

Zou je jouw modem (voordat je de ontvanger reset) eerst stroomloos willen maken? En heb je de mogelijkheid om die kabel te vervangen? Er zit verder ook geen switch tussen de ontvanger en het modem of iets anders? Mochten we er met deze oplossingen niet komen, dan twijfel ik of nog een nieuwe ontvanger wel de oplossing is. 
Er spelen namelijk op dit moment wat problemen met iTV (sinds de laatste update). Het is voor ons lastig te bepalen of sommige problemen daardoor zijn ontstaan, of dat dit er los van staat. Kijk ook maar eens naar (de reacties van) de laatste update in dit topic

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je!

Reageer