beantwoord

Nieuwe tv ontvanger foutcode 64

• 20 juli 2017
  • 12 reacties
  • 314 keer bekeken

Badge
Hallo, ik heb gister een nieuwe tv ontvanger gekregen aangezien mijn oude stuk was. Nu krijg ik bij het installeren foutcode 64 (het maximum aantal tv ontvangers op dit abonnement is bereikt). Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Michael 21 juli 2017, 14:05

Hoi Rianne, dank voor het aanmaken van een topic! De foutmelding die je noemt vloeit voort uit het feit dat we de andere ontvanger nog niet hadden 'afgemeld'. Dit heb ik alsnog gedaan. Als je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, dan werkt het weer zoals je wenst. Graag gedaan! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rianne, dank voor het aanmaken van een topic! De foutmelding die je noemt vloeit voort uit het feit dat we de andere ontvanger nog niet hadden 'afgemeld'. Dit heb ik alsnog gedaan. Als je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, dan werkt het weer zoals je wenst. Graag gedaan! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Badge
Top, hij doet het inderdaad! Thnx !
Ik heb hetzelfde probleem. Nieuw kastje ontvangen maar geeft ook deze foutcode
Reputatie 8
Badge +11
Ik denk dat @Cindy - Telfort even je oude ontvanger moet afkoppelen zodat je de nieuwe kunt aanmelden.
De oude was wal afgekoppeld anders kon ik de nieuwe ook niet aankoppelen. Ik heb voor de zekerheid het kastje van de andere tv ook losgekoppeld. Voor alle duidelijkheid. Ik heb nu 3 tv ontvangers in huis en een abbo voor 2 wellicht is dat het probleem. Ik heb een nieuw kastje ontvangen om een oude te ontvangen.
Ik wil overigens mijn andere oude Motorola kastje ook vervangen zodat ik op beide netflix kan kijken. Kan je dit ook regelen?
werkt overigens nog steeds niet en hou foutcode 64. Dus graag reactie
Reputatie 6
Badge +4
@Jacq70 eigenlijk bedoeld @GJC hiermee administratief in de systemen van Telfort afkoppelen. Dat moet nog even gebeuren, @Cindy - Telfort zal dat moeten doen, dat kun je niet zelf doen. Daarna is het mogelijk om je nieuwe ontvanger aan te melden.
Het is inmiddels opgelost dmv telefoon. Oude modems stonden nog aangemeld.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Mooi dat het weer werkt.
Hoi ik heb gister een nieuwe tv ontvanger gekregen aangezien mijn oude stuk was. Nu krijg ik bij het installeren foutcode 64 (het maximum aantal tv ontvangers op dit abonnement is bereikt). Wat kan ik hieraan doen?

Gr Grace
@Grace1984
Dubbelpost, zie

https://forum.telfort.nl/tv-338/foutmelding-77235/index1.html#post637336

Reageer