beantwoord

Nieuwe tv-ontvanger aanmelden lukt niet

• 17 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb een nieuwe tv-ontvanger toegezonden gekregen maar krijg nu een melding dat t maximum aantal ontvangers is bereikt. Kan ik deze zelf ontkoppelen? Zo ja, hoe? Zo nee, willen jullie bij Telfort dat dan doen? Dank

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door jimny 17 augustus 2019, 20:57

Als de ontvanger via Telfort is toegestuurd dan moet webcare Telfort de oude ontvanger ontkoppelen, zet in je forum profiel je postcode,huisnummer en klant nummer en los daarvan de laatste vier letters/cijfers van je oude ontvanger zodat webcare na het weekend je topic oppakt en weet wie je bent
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Ik heb een nieuwe tv-ontvanger toegezonden gekregen.....
Van Telfort of via een ander kanaal? (Marktplaats?)

Een extra TV-ontvanger is een extra TV-stream. Je betaalt feitelijk per TV-stream.
(Naast een aandeel in het bedrag voor de bruikleen van een TV-ontvanger).

Ontvangen van Telfort zou er geen probleem mogen zijn.
Is er administratief schijnbaar iets fout gegaan??

Koppelen van een TV-ontvanger die je via een ander kanaal hebt betrokken, zal mogelijk wel gedaan kunnen worden, maar betekent toch dezelfde kosten voor een extra TV-ontvanger.
Reputatie 8
Badge +17
Als de ontvanger via Telfort is toegestuurd dan moet webcare Telfort de oude ontvanger ontkoppelen, zet in je forum profiel je postcode,huisnummer en klant nummer en los daarvan de laatste vier letters/cijfers van je oude ontvanger zodat webcare na het weekend je topic oppakt en weet wie je bent
Dank voor de antwoorden. De ontvanger komt via Telfort dus zal t geen probleem zijn voor hun om te ontkoppelen. Vindt t wel gek dat er aan de telefoon helemaal niks over is gezegd (terwijl we duidelijk hebben verteld hoe de situatie was) en ook in de folder die bij de nieuwe ontvanger zat, staat er niets over
Reputatie 8
Badge +11
Het zou ook een automatische handeling van Telfort moeten zijn, maar blijkbaar is er iets misgegaan.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Danny1972, ik heb niets meer van je gehoord. Als je nog wel wilt dat ik de tv-ontvanger voor je uit de administratie haal, laat je het dan weten en vul je het serienummer dan voor me in in je forumprofiel? Dan regel ik het voor je.
Hi @Danny1972, ik heb niets meer van je gehoord. Als je nog wel wilt dat ik de tv-ontvanger voor je uit de administratie haal, laat je het dan weten en vul je het serienummer dan voor me in in je forumprofiel? Dan regel ik het voor je.
Inmiddels is t probleem via de telefoon opgelost. Ik heb daar ook aangegeven dat ze jou op de hoogte moesten brengen maar dat is kennelijk niet gebeurd. Sorry daarvoor
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Danny1972, als er een nieuwe tv-ontvanger wordt aangevraagd, moet de oude inderdaad 'gemarkeerd' worden, zodat je de nieuwe kan activeren zo gauw je deze ontvangen hebt. Ik vermoed dat die stap niet goed gegaan of per ongeluk overgeslagen is. Dat is niet handig, dat maak ik voor je in orde!

Kan je voor mij het serienummer (of serial number), dat op de onderkant van de oude tv-ontvanger staat, voor mij invullen in je profiel? Je hebt twee tv-ontvangers thuis, je mag anders ook het serienummer invullen van de ontvanger die het wel goed doet, als dat makkelijker is 🙂 Als je het invult bij 'Extra informatie', dan is het alleen zichtbaar voor jou zelf en voor mij. Laat je weten wanneer je 'm ingevuld hebt?
Reputatie 8
Badge +9
@Danny1972 Hoi Danny, geen probleem, ik ben vooral blij dat het voor jou al opgelost is 🙂 En dankjewel voor je berichtje! Laat het gerust weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer