Nieuwe Tv ontvangen

• 3 mei 2013
  • 5 reacties
  • 2167 keer bekeken

Badge +1
Hallo Telfort,

Ik heb nog een oude tv ontvangen (motorola vip 1963) met hardiskrecorder
nu heb ik in de "nieuwe" handleiding online op de telfort site gezien van itv dat er een nieuwe  tvontvanger ( Motorola vip 1853) is met een nieuwe software en layout.

http://imgdump.nl/hosted/38d1ffcc0c6442acd87dd8d7c7774049.jpg

Ik als vaste klant van tv bellen en internet van telfort zou graag deze nieuwe ontvanger met nieuwe layout willen ontvangen.Huidige zal ik dan retoer zenden.

heb al met me huidige ontvangen de software verwijdert en opnieuw gedownload,maar blijf het oude menu houden 

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hou er dan wel rekening mee dat die nieuwe ontvanger (de Motorola VIP1853) geen harde schijf meer aan boord heeft en je dus niet lokaal kan opnemen.
Opnemen gaat dan via 'de cloud' oftewel de (externe) servers van Telfort.
Badge
Wat Enterprise zegt.

Je kan nl. tot eind mei 2014 gebruik blijven maken van gratis online opnemen per maand, maar wordt daarna 5 Euro per maand.

Tenzij je het vinkje uitzet in MijnTelfort module online bij inloggen op de website. In dat geval kan je weer lokaal opnemen op je HDD in je huidige tuner.

Overigens zou ik nooit de nieuwe tuner willen... Vind t ding er niet uitzien, bij m'n zus hebben ze er ook een.

p.s.: als je deze tuner niet meer hoeft retour te sturen van Telfort en je krijgt/wilt toch een nieuwe, mocht je deze tzt willen verkopen dan mag je via een PM contact met me opnemen. Ik heb wel interesse in een 2e tuner met interne HDD
Badge +1
Hou er dan wel rekening mee dat die nieuwe ontvanger (de Motorola VIP1853) geen harde schijf meer aan boord heeft en je dus niet lokaal kan opnemen.
Opnemen gaat dan via 'de cloud' oftewel de (externe) servers van Telfort.

Hallo,

Bedankt voor je reactie.
Daar ben ik van op de hoogte.Vind het geen bezwaar als ik met de nieuwe ontvangen niet meer lokaal kan opnemen.
Badge +1

p.s.: als je deze tuner niet meer hoeft retour te sturen van Telfort en je krijgt/wilt toch een nieuwe, mocht je deze tzt willen verkopen dan mag je via een PM contact met me opnemen. Ik heb wel interesse in een 2e tuner met interne HDD

Hallo bedankt voor he reactie.
Ik mag er vanuit gaan dat Telftort de oude ontvanger retoer wil,mochten zij mijn verzoek kunnen vervullen.
Badge

Hallo bedankt voor he reactie.
Ik mag er vanuit gaan dat Telftort de oude ontvanger retoer wil,mochten zij mijn verzoek kunnen vervullen.

Ligt er een beetje aan wanneer je deze ontvangen hebt... Na een tijd vervallen de oude modellen en wil Telfort er ook weinig meer mee.

Dat gebeurde in het verleden ook met de ADSL2+ modems, die je niet meer hoefde terug te sturen als je een nieuwe kreeg (bij opkomst internet bellen, toen iTV etc.)

Maar deze zijn nog vrij nieuw, dus het zal wel niet. Maar mocht het zo zijn, kan je me altijd een PM sturen 🙂

Reageer