beantwoord

Nieuwe pincode voor iTV aanvragen

• 19 april 2020
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 1

Ik weet de pincode van ons telfort thuis niet  meer. In mijn telfort kan ik het niet aanpassen.  Ik kom tekens in een rondje. Ingelogd in mijn telfort. Dan bij instellingen pincode aanmaken/wijzigen. Daar moet ik een mobielWachtwoord invoeren. Maar wat is het mobiele wachtwoord. 

Als ik daar wachtwoord vergeten intik krijg ik de mogelijkheid de wachtwoord te wijzigen van mijn telfort. Maar die weer ik nu wel.

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door jimny 20 april 2020, 04:22

Gebruik eens een andere browser als je inlogt op je mijn Telfort thuis dan op instellingen klikt dan zie je 3 opties staan waaronder pincodes tv zie afbeelding 

Bekijk reactie

5 reacties

Bedoel je de pincode voor de TV ontvanger of de Itv app? Verder worden er nergens pincodes gevraagd.

Mijn Telfort Thuis bedoel je daarmee het Tabblad van Mijn Telfort?

Dat mobiele wachtwoord is mij ook onduidelijk, daar zal het wachtwoord van je Mijn Telfort account worden bedoelt, aangezien mobiele telefonie geen onderdeel meer is van de provider Telfort kan je elke verwijzing naar mobiel negeren.

Reputatie 8
Badge +18

Gebruik eens een andere browser als je inlogt op je mijn Telfort thuis dan op instellingen klikt dan zie je 3 opties staan waaronder pincodes tv zie afbeelding 

Reputatie 1

Het is gelukt. De app en de browser zijn heel verschillend. Met een andere browser kom ik al bij de juiste instelling. Nu nog zien dat de pincode kan wijzigen want daar geeft ie nu aan: er is iets mis gegaan. Ik blijf het proberen

Reputatie 8
Badge +18

Mooi dat het gelukt is om erbij te komen nu nog even wachten tot je een nieuwe code kunt oproepen

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ba1001667819, welkom bij ons op het forum! Het wijzigen van de pincode kan inderdaad alleen op de Mijn Telfort website, in de app is dat niet mogelijk. Fijn dat het inmiddels is gelukt met de hulp van jimny :slight_smile:

Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer