beantwoord

Nieuwe ontvangers Netflix

• 13 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik heb 2 Motorola TV ontvangers. Ik zou deze graag omruilen ivm met het afsluiten van een Netflix abonnement.

Graag hoor ik of dit mogelijk is.
Bij voorbaat dank.

Mvg, Micha

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 augustus 2019, 08:48

Hoi @MitchAngelo73, ik kan mij voorstellen dat je ook graag Netflix wilt kijken als je een abonnement hebt. Ik heb je dan ook nieuwe ontvangers gestuurd. Deze krijg je binnen 2 dagen thuisgestuurd. Heel veel kijkplezier gewenst! 🍿
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat vandaag al iemand de tweede heeft gestuurd. Het hadden er echter in eerste instantie al twee moeten zijn. Excuses dat het er geen twee waren.

Op deze pagina lees je in ieder geval hoe en waar de oude apparatuur naar terug mag.
Reputatie 1
Hoi Bart,
ik heb inmiddels één ontvanger ontvangen. Bedankt daarvoor! Hij is geïnstalleerd en werkt goed. Ik heb er echter maar één ontvanger gekregen, dus vroeg ik me af of de tweede ontvanger ook onderweg is.
Ook wil ik graag weten hoe ik de oude ontvanger terug kan sturen.

Bedankt alvast.
Met vriendelijke groeten,
Micha
Reputatie 8
Badge +11
🙂

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten.
Reputatie 1
Hoi Bart, hartelijk dank voor je snelle reactie en actie!

En dat kijken gaat dan helemaal goed komen 😃.

Mvg.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @MitchAngelo73, ik kan mij voorstellen dat je ook graag Netflix wilt kijken als je een abonnement hebt. Ik heb je dan ook nieuwe ontvangers gestuurd. Deze krijg je binnen 2 dagen thuisgestuurd. Heel veel kijkplezier gewenst! 🍿

Reageer