beantwoord

Nieuwe ontvanger voor Netflix

• 17 juni 2019
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 1
Hai,
Ik zou graag de nieuwe ontvanger willen ontvangen met de netflix app.
Ik heb momenteel nog de oude motorola ontvanger.

Alvast bedankt.

Lina

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 juni 2019, 11:46

Dat is duidelijk, ik heb je een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
Mijn afstandsbediening reageert supertraag als ik wil zappen naar een andere zender, soms doet het helemaal niets. Alsof alles vastloopt? Ik heb de tv ontvanger ge-reset en nog geen verandering..
Reputatie 8
Badge +16
Batterij al vervangen van de afstandsbediening?
Reputatie 1
Jazeker, er zitten nieuwe batterijen in..
Reputatie 8
Badge +11
Welkom op ons forum @Lina_ib! Ik ben meteen voor je gaan kijken, zo te zien heb je een Arcadyan HMB2260. Daar is de Netflix app wel op beschikbaar, je kunt deze vinden op kanaal 200 en onder 'Apps op TV' in het menu. Kan je die daarmee vinden?
Het vastlopen van de afstandsbediening hoeft niet per se de afstandsbediening zelf te zijn, het kan bijvoorbeeld ook de ontvanger zijn die het signaal niet verwerkt. Op het moment dat alles vast lijkt te lopen en je probeert te zappen, zie je dan wel lampjes knipperen op de afstandsbediening of de ontvanger?
Reputatie 1
Hai jasper,

Bedankt voor je reactie!
Ja normaliter brand er een rood REC Lampje, maar als de tv niet reageert op de afstandsbediening dan zie ik niks verschijnen..
Reputatie 8
Badge +11
En op de afstandsbediening knippert er wel een lampje als je op een knop drukt? Als die wel knippert zal ik de tv-ontvanger gaan vervangen. Ik hoor het graag.
Reputatie 1
Ja er knippert dan wel een lampje.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is duidelijk, ik heb je een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
Super Jasper! Dankjewel!
Je hoort van me.
Reputatie 1
Hai Jasper,

Bedankt, ik heb de nieuwe ontvanger aangesloten en alles werkt weer prima! 🙂
Ik zal vandaag de oude ontvanger terug sturen.

Groeten, Lina
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, fijn om te lezen dat het nu goed werkt @Lina_ib 🙂
De logistieke afdeling ziet de oude ontvanger dan wel verschijnen.

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer