beantwoord

Nieuwe itv aansluiting: fout 12

• 20 maart 2013
  • 6 reacties
  • 2363 keer bekeken

Hallo,

Ik had al bijna 'n jaar telfort internet en vast bellen. Nu ook interactieve tv erbij genomen. Vandaag zou aansluiting opgeleverd worden volgens de brief.
tv ontvanger aangesloten en netwerkkabel in ethernet poort 4 van modem geplaatst.
Echter wat ik ook reset en herstart: ik blijf foutcode 12 krijgen op mijn tv.

Ik kan wel al online itv kijken op laptop en Ipad.
Hoe kan dit?

Vriendelijke groet,
Whoogers
icon

Beste antwoord door whoogers 21 maart 2013, 20:38

Blijkbaar was Telfort een dag te laat met de oplevering van de tv aansluiting. Vandaag op m'n werk ontving ik een mailtje met het bericht, dat de tv aansluiting is geactiveerd. Bij thuiskomst bleek alles inderdaad te werken.

Reageerders, bedankt voor het meedenken!
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Hoe heb je de tv ontvanger aangesloten met een vaste verbinding of draadloos
Wat is je type Modem en had je die al voordat je iTV nam?
Als het een Zyxel 2812 betreft zou ik 'm eens naar defaults zetten via de kleine reset-button, modem gaat dan alle diensten opnieuw aanvragen als iTV en bellen.
Reputatie 8
Badge +18
Wat is je type Modem en had je die al voordat je iTV nam?
Als het een Zyxel 2812 betreft zou ik 'm eens naar defaults zetten via de kleine reset-button, modem gaat dan alle diensten opnieuw aanvragen als iTV en bellen.

De reset is al een paar keer gedaan volgens mij althans dat wordt vermeld in #1
Blijkbaar was Telfort een dag te laat met de oplevering van de tv aansluiting. Vandaag op m'n werk ontving ik een mailtje met het bericht, dat de tv aansluiting is geactiveerd. Bij thuiskomst bleek alles inderdaad te werken.

Reageerders, bedankt voor het meedenken!
Reputatie 8
Badge +18
mooi zo er is niets frusterender als iets het niet doet, veel plezier met je iTV verder
Reputatie 4
Badge +3
@whoogers,

Fijn dat het inmiddels werkt, veel plezier!

@jimny,

Bedankt voor je hulp!

Henk