beantwoord

Nieuwe draadloze verbindingsset?

• 13 november 2017
  • TV
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Harraf
Goedemiddag,

Ik heb even een vraagje! Momenteel bestaat mijn abonnement uit Internet (draadloos) + Interactieve TV, zonder vast bellen. Zojuist heb ik contact gehad met de klantenservice om hier een Alles-in-1 pakket van te maken, omdat ik graag vast bellen erbij wil hebben.

Nu heb ik begrepen dat ik een nieuwe modem en nieuwe tv-ontvangers opgestuurd krijg, en dat ik daarbij ook een nieuwe draadloze verbindingsset moet bestellen t.w.v. €55,-. Dit heeft me echter aan het twijfelen gebracht, want draadloos is bij mij thuis de enige optie en ik vind dat toch best veel geld.

Mijn vraag is daarom: klopt het dat de huidige adapters straks niet bruikbaar meer zijn of kan ik deze gewoon blijven gebruiken? Hoe werkt dit precies?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jimny 13 november 2017, 14:48

Harraf schreef:

Hi jimny,

Bedankt voor je reactie. Het zijn adapters die ik bij Telfort heb besteld. Ze zien er hetzelfde als de adapters die nu op de website staan. Is dat voldoende info? :)

Dan hoef je in principe geen nieuwen te bestellen, mochten deze adapters niet goed meer functioneren dan kan dat altijd nog

Bekijk reactie

3 Reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Van welk merk+type zijn de draadloze adapters die je nu gebruikt
Harraf
Hi jimny,

Bedankt voor je reactie. Het zijn adapters die ik bij Telfort heb besteld. Ze zien er hetzelfde als de adapters die nu op de website staan. Is dat voldoende info? :)
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Harraf schreef:

Hi jimny,

Dan hoef je in principe geen nieuwen te bestellen, mochten deze adapters niet goed meer functioneren dan kan dat altijd nog

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)