Nieuwe bevestiging interactieve tv

  • 15 januari 2013
  • 3 reacties
  • 2074 keer bekeken

Badge
Beste mensen van telfort,

Ik heb een vraagje over de bezorging van mijn nieuwe modem en tv ontvanger.

Ik zou vorige week het paketje met de modem en ontvanger moeten krijgen, maar door een bezorger die mijn huis niet wist te vinden en zei dat het adres niet bestond, is het paketje nooit aangekomen en terug gestuurd naar telfort.
Nu heb ik gebeld met de klantenservice en het paketje weer opnieuw besteld.
Als ik nu kijk naar mijn bestelstatus dan krijg ik hetzelfde te zien als een week geleden en ik word dan weer doorgelinkt naar dezelfde pagina van post.nl van het oude paketje.
Mijn vraag is of ik hier een nieuwe besvestiging over ontvang of een track en trace code van de nieuwe bestelling krijg om te voorkomen dat het opnieuw gebeurd dat ik mijn paketje niet kan ontvangen.

Vriendelijke groet,

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je hier aanmeld kan je alle pakketten zien die naar jouw adres onderweg zijn, zelfs zónder dat je de Track-Trace code kent!

https://mijnpakket.postnl.nl/Register
Badge
Als je hier aanmeld kan je alle pakketten zien die naar jouw adres onderweg zijn, zelfs zónder dat je de Track-Trace code kent!

https://mijnpakket.postnl.nl/Register


Daar had ik mijzelf al geregistreerd en er staat dat er op het moment niets onderweg is.
Hoelang duurd het ongeveer voor het opnieuw verstuurd wordt ?
Ik had het gisteren opnieuw besteld
Reputatie 4
Badge +3
@Cheffie,

Ik kijk graag mee waar het pakket zich op dit moment bevindt, wil je mij in een privé bericht je gegevens doorsturen? Dan kan ik aan de slag.

Henk

Reageer