beantwoord

Nieuwe afstandsbediening instellen lukt niet

• 23 juli 2020
  • 15 reacties
  • 225 keer bekeken

Reputatie 1

vandaag heb ik een nieuwe afstandsbediening ontvangen, maar de codes die ik moet invoeren werken niet. Instellen lukt niet.

de tv krijg ik dus niet op stand boy, staat dus aan .

icon

Beste antwoord door Karin65 30 juli 2020, 09:15

Dank voor je reactie, maar ondertussen is het opgelost 

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 1

Super! Dank voor de goede service !!

Reputatie 8
Badge +11

Die had ik al voor je ingevoerd inderdaad, ik was het zo te zien vergeten te noemen in mijn vorige bericht :slight_smile:  Binnen een paar werkdagen zie je een tussentijdse factuur in Mijn Telfort staan daarvoor en max 10 werkdagen daarna zal je het op je rekening zien staan.

Reputatie 1

Dank voor je antwoord.

Betekend dat dat ik de €15 die ik op 22 juli heb betaald ook terug krijg ? 

Reputatie 8
Badge +11

Een nieuwe kopen is nergens voor nodig inderdaad, @Karin65. We kunnen zoals Jan zei gewoon een gratis afstandsbediening ter vervanging sturen, dus dat heb ik hierbij ook gedaan. Binnen enkele werkdagen zal je die ontvangen. 

Pas als de afstandsbediening meer dan 4 keer in een jaar defect gaat hoef je een nieuwe te kopen, maar dat gebeurt zelden. Tot die tijd kunnen we ze gewoon gratis vervangen :slight_smile:

Ik heb ( zoals eerder vermeld)nu de andere afstandsbediening van de 2de ontvanger kapot. Dus zou deze dan graag vervangen zien.

Hallo @Karin65 , hiervoor kun je bellen met 0900 9596, Twitteren of Facebooken voor een snelle reactie.

Wacht anders de reactie van een moderator hier af, die kan zorgen dat je een (gratis) nieuwe thuis krijgt.

Zet voor alle zekerheid in je privé profiel even je postcode/huisnummer/klantnummer

Reputatie 1

Ik heb ( zoals eerder vermeld)nu de andere afstandsbediening van de 2de ontvanger kapot. Dus zou deze dan graag vervangen zien.

Hallo @Karin65 , als je het meteen binnen het forum aan de orde had gebracht, had je de AB ook gratis gekregen, zoals ik in een eerdere reactie vermelde.

Maar gedane zaken nemen geen keer, een les voor een volgende keer.

Reputatie 1

Ik heb toch echt een nieuwe moeten kopen bij KPN, €15  betaald. Dus hoop dat ik dan nu  gratis vervang krijg

Hallo @Karin65 , wie heeft gezegd dat dat 'moet'?

Reputatie 1

Ik heb toch echt een nieuwe moeten kopen bij KPN, €15  betaald. Dus hoop dat ik dan nu  gratis vervang krijg

Hallo @Karin65 , er is niemand die zegt ja je een AB moet kopen, die heb je in bruikleen en een defecte AB wordt gratis vervangen.

Reputatie 1

Ondertussen is de 2de afstandsbediening die wij hebben ook ineens ermee gestopt. Zoals ook bij de andere alles gedaan wat mogelijk oplossing kan zijn, maar helaas. Dus net een nieuwe afstandsbediening gekocht voor €15 euro en nu gaat de 2de ook kapot. Kan ik deze kosteloos ontvangen of moet ik nu weer €15 betalen?? 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is fijn om te lezen Karin! Veel kijkplezier weer, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reputatie 1

Dank voor je reactie, maar ondertussen is het opgelost 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Karin65, als de afstandsbediening niet ingesteld kan worden is het lastig inderdaad. Het tv toestel kan dan niet met die afstandsbediening aan/uit gezet worden en ook de volumeknoppen werken niet. Welke code's heb je geprobeerd, welk merk en model tv heb je precies? Mogelijk kan ik nog een code vinden die je nog niet hebt geprobeerd waarmee het wel lukt. Ik hoor het graag van je.

Reageer