beantwoord

Nieuwe aangevraagde pincode doet het niet

• 29 december 2018
  • 9 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 1
Onlangs, zo twee weken geleden heb ik een nieuwe pincode aangevraagd. Deze is nog steeds niet te gebruiken op mijn telfort tvapp. Wat zijn de mogelijkheden nu voordat deze is omgezet of hoelang duurt dit?
icon

Beste antwoord door jimny 29 december 2018, 23:46

Als de nieuwe pincode het na 2 weken nog steeds niet doet kunnje het beste een andere aanvragen de duur dat die het doet kan tot 4 uur duren
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als de nieuwe pincode het na 2 weken nog steeds niet doet kunnje het beste een andere aanvragen de duur dat die het doet kan tot 4 uur duren
Zodra je de pincode hebt zou deze in combinatie met je abonneenummer meteen bruikbaar moeten zijn zover ik weet.

Het verbaasd mij eerlijk gezegd dat daar nog een paar uur zou duren.
Reputatie 8
Badge +17
@Galdor deze wijsheid heb ik niet van mezelf, de code is vanaf 30 minuten tot soms wel 4 uur na aanvraag geldig, ik heb zo mijn mijn lijntjes
Reputatie 1
Thanks voor jullie reactie. Is er ook nog een mogelijkheid om te weten of de pincode al actief is of welke pincode actief is? Ik heb namelijk nog maar één login poging over op mijn ITV app op mijn android tablet.
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht kun het proberen met de nieuwe code via de tv ontvanger als je b.v. op een zender het kinderslot aanzet
Wel vreemd dat bij de aanvraag van een nieuwe pincode een paar minuten staat, een half uur tot 4 uur is vrij lang voor iets ogenschijnlijk simpel. Altijd beter dan twee weken moeten wachten zonder resultaat zal het onthouden.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi me1001589133, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je een nieuwe pincode hebt aangevraagd, maar deze liet nogal lang op zich wachten. Dit zou geen twee weken moeten duren, maar kan inderdaad wel een aantal uren duren. 😞 Heb je de nieuwe code inmiddels kunnen testen? Werkt deze? We horen het graag.
Reputatie 1
Hoi Bart, nieuwe pincode aangevraagd gisterenavond en deze doet het. Dank voor het reageren allemaal.
Reputatie 8
Badge +11
Heel erg fijn om te lezen. Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar en mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer