beantwoord

nieuw zenderpakket en wijzigingen

• 27 mei 2015
  • 11 reacties
  • 1335 keer bekeken

Ben het niet eens met het veranderen van het pakket, ik krijg zenders derbij die ik totaal niet wil en er verdwijnen zender die ik regelmatig kijk. Kan ik hier wat wat aan doen. Door dit soort onzin heb ik mijn vorige abonnement opgezegd.
icon

Beste antwoord door Michael 28 mei 2015, 10:48

@redmama, @dolcevita200,

Welkom op ons forum!

Indien er pakket- en/of zenderwijzigingen plaatsvinden, informeren we op een eenvoudige en duidelijke wijze onze klanten hierover.

Jaarlijks bekijken we welke zenders we dat jaar kunnen toevoegen of welke zenders we helaas moeten beëindigen. Dit is afhankelijk van hoeveel mensen naar dit kanaal kijken, maar ook over de afspraken die wij maken met de aanbieders van de zenders. Er is bijvoorbeeld een aantal BBC zenders niet meer beschikbaar. Daarentegen is vanaf 16 mei jl. BBC First beschikbaar. Wat betreft de huidige wijzigingen geldt dat alle klanten waarop een wijziging van toepassing is, hierover is geïnformeerd via e-mail en via onze website. In deze e-mail staan de wijzigingen die voor jou van toepassing zijn.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Michael
Bekijk reactie

11 reacties

hoi,kl;opt
we kijken heel veel naar cbs reality,en die gaat weg!!!
niet fijn,want we krijgen er domme zenders voor terug.
Hoi. Ook ik kijk daar altijd naar, vind het een leuk progamma. Heb jij enig idee waar en bij wie ik daar over kan klagen.
Hoi. Ook ik kijk daar altijd naar, vind het een leuk progamma. Heb jij enig idee waar en bij wie ik daar over kan klagen.

hoi,nee helaas niet.
maar dit besluit is genomen door KPN.
ik vind dit niet kunnen.
Reputatie 8
Badge +2
@redmama, @dolcevita200,

Welkom op ons forum!

Indien er pakket- en/of zenderwijzigingen plaatsvinden, informeren we op een eenvoudige en duidelijke wijze onze klanten hierover.

Jaarlijks bekijken we welke zenders we dat jaar kunnen toevoegen of welke zenders we helaas moeten beëindigen. Dit is afhankelijk van hoeveel mensen naar dit kanaal kijken, maar ook over de afspraken die wij maken met de aanbieders van de zenders. Er is bijvoorbeeld een aantal BBC zenders niet meer beschikbaar. Daarentegen is vanaf 16 mei jl. BBC First beschikbaar. Wat betreft de huidige wijzigingen geldt dat alle klanten waarop een wijziging van toepassing is, hierover is geïnformeerd via e-mail en via onze website. In deze e-mail staan de wijzigingen die voor jou van toepassing zijn.

Michael
@redmama, @dolcevita200,

Welkom op ons forum!

Michael

hoi,oke
ik heb extra het pluspakket aangeschaft voor cbs reality,syfy enz...
maar nu verdwijnt deze zender al.
al met al niet zo fijn.
ik denk dat meer mensen dit niet zo leuk vinden.
Reputatie 8
Badge +2
@dolcevita200,

Dat is niet onmogelijk inderdaad. Helaas kunnen we niet iedereen tevreden stellen bij dergelijke wijzigingen. Ik heb signalen vernomen van anderen die er juist wél blij mee zijn.

Het blijft een smaak kwestie vrees ik.

Michael
oke,dat begrijp ik.
misschien een optie om crime and investigation network toe te voegen.
@redmama, @dolcevita200,

Welkom op ons forum!

Michael

hoi,oke
ik heb extra het pluspakket aangeschaft voor cbs reality,syfy enz...
maar nu verdwijnt deze zender al.
al met al niet zo fijn.
ik denk dat meer mensen dit niet zo leuk vinden.

hoi, nou dat heb ik dus ook speciaal voor die zenders gedaan, ik vind t ook helemaal niet erg om extra te betalen voor die zenders maar dan moeten ze niet de heleboel gaan veranderen voor zenders die ik nix aan vind, daar wil ik niet voor betalen. Nogmaals ik ben niet voor nix overgestapt naar een ander.
Reputatie 8
Badge +2
@dolcevita200, @redmama,

Er wordt niets meer veranderd aan het aanbod zoals deze op de website vermeld staat. Hierbij alle wijzigingen voor ADSL-klanten en de wijzigingen voor glasvezel klanten.

Michael
@dolcevita200, @redmama,

Er wordt niets meer veranderd aan het aanbod zoals deze op de website vermeld staat. Hierbij alle wijzigingen voor ADSL-klanten en de wijzigingen voor glasvezel klanten.

Michael

Heb ff gekeken maar er gaat meer uit dan dat erbij komt?????? Jammebr echt heel jammer.
Reputatie 8
Badge +2
@redmama,

Dit verschilt per situatie. Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is. :)

Michael

Reageer