beantwoord

Nieuw tv ontvanger

• 8 juni 2017
  • 2 reacties
  • 397 keer bekeken

Gisterenmiddag zijn er vervangende tv ontvangers binnen gekomen. Bij het installeren krijg ik alleen foutcode (-64). Dus dat er al het maximale aantal ontvangers geinstaleerd staan. Hoe kan ik dit verhelpen?
icon

Beste antwoord door Michael 8 juni 2017, 14:10

Hi Remco! Goed dat je je tot het forum wendt! Direct heb ik beide ontvangers voor je ontkoppeld. Je mag nu de twee goed werkende ontvangers aanmelden. Dan werkt het weer. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Remco! Goed dat je je tot het forum wendt! Direct heb ik beide ontvangers voor je ontkoppeld. Je mag nu de twee goed werkende ontvangers aanmelden. Dan werkt het weer. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 8
Badge +18
Als het vervangende ontvangers zijn moeten de oude eerst ontkoppeld worden door Webcare Telfort

Reageer