beantwoord

Nieuw tv kastje werkt niet

• 26 december 2018
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 1
Maandag nieuw tv kastje gekregen maar deze kan niet aangesloten worden omdat er al twee kastjes zijn geregistreerd
icon

Beste antwoord door jimny 26 december 2018, 13:30

Dat is pech hebben je oude tv ontvanger moet eerst ontkoppeld worden en dat kan webcare voor je doen die zijn vanaf morgen weer aanwezig, zet alvast in je forumprofiel je klantnummer en postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra ze het topic in behandeling nemen
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dat is pech hebben je oude tv ontvanger moet eerst ontkoppeld worden en dat kan webcare voor je doen die zijn vanaf morgen weer aanwezig, zet alvast in je forumprofiel je klantnummer en postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra ze het topic in behandeling nemen
Reputatie 8
Badge +11
Hoe de bezetting vandaag is weet ik niet, maar je kunt een van de andere contactmogelijkheden proberen. Mogelijk gaat dat sneller:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Marco Utrecht, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je een nieuwe ontvanger te hebben ontvangen. Heel fijn, maar dan moet je deze wel kunnen aanmelden. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad en dat het inmiddels gelukt is. Heel fijn.

Mocht je zo nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Reageer