beantwoord

Nieuw modem, maar nu geen tv boven met DVS

• 8 november 2018
  • 8 reacties
  • 182 keer bekeken

Goedemiddag Telfort,

Wij hebben gisteren een nieuw modem ontvangen de experia Box v8. Bovenverwachting doet alles het weer naar behoren. De laatste tijd veel last gehad van geen goed wifi ontvangst. Elke keer als we weg geweest waren hadden de mobiele telefoons geen verbinding. Dat probleem is nu opgelost.

Alleen kan ik nu boven geen tv meer kijken. Die verbinding gaat via een tv verbindingsset. We hebben zwart beeld met haperend geluid. Het geeft steeds foutmelding 143 en naar een minuut of 3 gaat hij weer naar een zender met zwart beeld. Erg vervelend 😡. Dit waren ook al klachten bij het vorige modem. Heeft het met de verbindingsset te maken. Deze moeten we steeds met elkaar koppelen als we tv willen kijken. Hoe kan ik dit probleem zo snel mogelijk oplossen?

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door jimny 8 november 2018, 15:05

Soms helpt het als je 1 devolo een halve slag draait
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedenavond Natasja,

Sorry voor de late reactie. Tot nu tot doet alles het goed gelukkig. Het heeft geholpen om de verbindingsset om te draaien. Hopen dat het zo blijft.

Groetjes Ingrid

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat alles weer naar behoren werkt. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je ons te vinden.
Goedenavond Natasja,

Sorry voor de late reactie. Tot nu tot doet alles het goed gelukkig. Het heeft geholpen om de verbindingsset om te draaien. Hopen dat het zo blijft.

Groetjes Ingrid
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @ingridknuiman1976, ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen. Mag ik daaruit opmaken dat de tip van @jimny om de adapters een halve slag te draaien heeft geholpen? 🙂
Reputatie 6
Badge +9

Dag @ingridknuiman1976. Welkom op het Forum! 🙂 Goed om te lezen dat de WiFi-problemen zijn opgelost. Wel erg balen dat je dan al meteen tegen het volgende aanloopt, natuurlijk. Je geeft aan dat je op de tv-ontvanger boven foutcode 143 krijgt. Als de tips die @jimny geeft niet hebben geholpen, dan ben ik even benieuwd of je de adapters in een stopcontact in de muur hebt zitten. Het werkt namelijk niet goed als je die in een aparte stekkerdoos doet. En zijn er op het stopcontact nog andere apparaten aangesloten? Het wil dan wel eens helpen die apparaten in een ander stopcontact te doen. Ik lees graag je reactie.
Oke ga ik dat eens proberen. Bedankt.
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb gisteren alles gereset de twee verbindingssets met elkaar gekoppeld etz...
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de devolos al een reset gegeven

Reageer