beantwoord

nieuw kastje en direct een prijsverhoging zonder aan te kondigen

• 1 juni 2016
  • 1 reactie
  • 145 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Zo teleurgesteld in Telfort. Het kastje waarmee ik televisie ontvang werkte niet goed meer. Ik al meerdere keren gebeld probleem voor korte duur dan weer verholpen. Na drie keer hetzelfde probleem uiteindelijk een nieuw kastje ontvangen. Deze geïnstalleerd, oude teruggestuurd. Wat blijkt krijg ik gelijk een prijsverhoging, omdat oude bedrag niet kan met het nieuwe kastje. Wat is dit dan voor iets belachelijks, ben hier niet over geinformeerd.

😞
icon

Beste antwoord door Stephen 2 juni 2016, 19:02

Hallo MM., welkom op het forum! Ik kan je teleurstelling begrijpen maar helaas is er sprake van een fout aan onze kant. De kosten voor het opnemen pakket zijn bij een aantal klanten (waaronder jij) die er gratis gebruik van maken onterecht in rekening gebracht. Deze worden weer op de volgende factuur gecorrigeerd. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je mij een privébericht hierover sturen. Hou er wel rekening mee dat het opname pakket niet meer gratis is zodra je je abonnement wijzigt. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het ervaren ongemak.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo MM., welkom op het forum! Ik kan je teleurstelling begrijpen maar helaas is er sprake van een fout aan onze kant. De kosten voor het opnemen pakket zijn bij een aantal klanten (waaronder jij) die er gratis gebruik van maken onterecht in rekening gebracht. Deze worden weer op de volgende factuur gecorrigeerd. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je mij een privébericht hierover sturen. Hou er wel rekening mee dat het opname pakket niet meer gratis is zodra je je abonnement wijzigt. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het ervaren ongemak.

Reageer