beantwoord

Nieuw aanbod Videoland

• 20 juni 2020
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

ik heb meerdere ontvangers in huis allemaal dezelfde .bij de 1 is het videoland nieuw aanbod groter dan bij de andere ontvanger. hoe kan dat  

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 30 juni 2020, 08:26

Hoi @martienp, welkom bij ons op het forum. Het aanbod van Videoland zou op alle tv-ontvangers gelijk moeten zijn, ze halen het op uit hetzelfde systeem. Gek dat er bij jou een verschil in zit! Heb je de ontvanger waar je minder ziet al eens opnieuw ingesteld? Daarmee haalt die alles opnieuw op, ook het aanbod. Ik hoor graag van je of je daarna op alle ontvangers hetzelfde Videoland aanbod kunt zien.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @martienp, welkom bij ons op het forum. Het aanbod van Videoland zou op alle tv-ontvangers gelijk moeten zijn, ze halen het op uit hetzelfde systeem. Gek dat er bij jou een verschil in zit! Heb je de ontvanger waar je minder ziet al eens opnieuw ingesteld? Daarmee haalt die alles opnieuw op, ook het aanbod. Ik hoor graag van je of je daarna op alle ontvangers hetzelfde Videoland aanbod kunt zien.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @martienp, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het gelukt nadat je de tv-ontvanger naar de fabrieksinstellingen had teruggezet?

Reageer