Niets van ons abonnement werkt meer

• 3 januari 2019
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Beste medewerker,

15 december heeft mijn partner een wijziging gedaan in ons abonnement. Hij heeft de internetsnelheid aangepast. Hij kreeg netjes een mail met daarin: abonnement is gewijzigd per 15 december naar glasvezel internet en interactieve tv.
Dit heeft u besteld: 100mb/100mb/s

Dit heeft u opgezegd:uitgebreide tv pakket, opnemen en 2e interactieve tv ontvanger.

Aangezien we dit laatste niet hadden gedaan hebben we gelijk naar jullie gebeld. Helaas konden ze niets voor ons betekenen. We moesten over 5 werkdagen terugbellen en dan kon het aangepast worden. Tot die tijd zou er niets veranderen in ons abonnement. Het tegendeel bleek, want opnemen pakket en uitgebreide tv pakket was per direct niet meer beschikbaar.
dat het nieuwe abonnement niet geleverd kon worden en dat ze hopen dit op 3 januari wel te kunnen leveren. Toch 5 werkdagen gewacht. Ondertussen kregen we een mail waarin stond dat het nieuwe abonnement niet geleverd kon worden en dat ze hopen dit op 3 januari wel te kunnen doen.

Na 5 werkdagen weer naar jullie gebeld. Helaas weer niet geholpen, want ze konden niets in het systeem doen (pas 3 januari). We moesten maar afwachten.

Nu is het 3 januari en zitten we ZONDER tv en internet! Net weer gebeld en WEER niet geholpen. Glasvezel ligt eruit en er moet een ticket worden neergelegd bij een ander bedrijf. Het kan 2 tot 3 werkdagen duren voordat er iemand contact met ons opneemt.
Hoe kan dit allemaal gebeuren? We hebben steeds contact gehad en steeds aangegeven dat het niet klopt dat wij ons abonnement op willen zeggen. Uiteindelijk hebben we nu helemaal niets!!!

Ik heb eerder meegemaakt dat ik aan de telefoon niet goed geholpen werd en via het forum wel dus ik heb stiekem de hoop dat dit nu weer het geval is.

Het kan toch niet zo zijn dat we nu heel lang geen internet en tv hebben?

Vriendelijke groet,
Elaine

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Elainek, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat jullie een wijziging hebben gedaan in het abonnement. Sindsdien loopt alleen de heleboel in de soep. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar van baalt Je hebt hierover meerdere malen contact gehad, maar het is nog niet gelukt.

Ik begrijp dat je alleen de snelheid van 100/100 MBit/s wilde toevoegen. De rest moest blijven toch?

En nu heb je zelfs helemaal geen diensten meer? Glasvezel ligt eruit en Reggefiber moet komen? Zij zullen inderdaad contact met je opnemen om een afspraak te maken. Ik wil je echter aanraden om zelf met Reggefiber contact op te nemen om een afspraak te maken.

Uiteraard wil ik ook graag eens meekijken naar hoe de situatie ervoor staat. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen met in ieder geval jouw postcode + huisnummer? Ik zie graag een reactie tegemoet als je dat gedaan hebt, dan ga ik meekijken.
Bart,

De klantenservice van Telfort gaf aan dat glasvezel defect is en daar hebben ze een ticket voor gestuurd.
Gek genoeg deed alles het na 5 uur weer.
We zien alleen in de Telfort app dat de internetsnelheid nog steeds niets gewijzigd is. Daarnaast kunnen wij nog steeds niet opnemen (en daar maakte wij wel veel gebruik van 😊).
Zou jij kunnen kijken of de internetsnelheid gewijzigd kan worden en wij ons opnemen pakket weer terug hebben.

Vriendelijke groet,
Elaine

p.s ik heb postcode in mijn profiel gewijzigd. Abonnement staat op naam van mijn partner, Keijzer.
Reputatie 8
Badge +11
Fijn dat de storing inmiddels is opgelost. Daar ben ik heel erg blij mee. Je hebt in ieder geval weer diensten, maar niet alle zoals je wel gehoopt had.

Je wilde sneller internet toevoegen, dat is ook gelukt. Alleen zijn het Opnemen pakket en het uitgebreide tv-pakket verdwenen. Dat was niet de bedoeling. Ik kan de wijziging zo ook niet meer annuleren. Ik heb daarom intern de hulp ingeschakeld van mijn collega's om te kijken. Zodra ik een antwoord heb mogen ontvangen. Dan hoor je dat van mij. Ik hoop in ieder geval voor het einde van de week duidelijkheid te hebben.

Reageer