Niet werkende motorola tv ontvanger.

• 25 februari 2017
  • 2 reacties
  • 640 keer bekeken

Wij hebben al vele jaren het complete pakket. Sinds gisteren weigerde echter de tv ontvanger in de kamer dienst. Moest al eens vaker opnieuw opgestart worden maar vertikt het nu. Kan z.g.n. geen verbinding maken maar laad eerst wel alles. Een keer verwisseld met de andere ontvanger maar daar doet hij hetzelfde! De andere resette zich direct weer bij opnieuw aansluiten.
Alles opstarten geeft grote risico's weet ik uit het verleden, dagen totaal afgesloten geweest😡.
Alle leds op de experiabox V8 branden constant, ingelogd in het modem gaf deze geen onrechtmatigheden aan.

Graag hoor ik hoe dit zsm op te lossen?

Is wel weer op zaterdagavond!

Groet,

Gregor

2 reacties

Als de een het wel doet, bij wisseling en de andere na stroomloos en een eventuele reset niet, zal het waarschijnlijk een vervanger worden. Altijd vervelend dit soort gedoe in het weekend.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gregor, excuses voor de late reactie. Ik ga beide TV-ontvangers voor je ontvangen. Op de nieuwe TV-ontvangers is Netflix beschikbaar en deze zijn ook iets sneller dan de Motorola. Binnen enkele werkdagen mag je ze van ons verwachten. Laat je dan even weten hoe de nieuwe TV-ontvangers functioneren?

Reageer