Niet werkende iTV

• 2 mei 2013
  • 0 reacties
  • 1354 keer bekeken

Badge
Beste,

Sinds ongeveer 1 a 1,5 maand hebben wij thuis praktisch geen gebruik kunnen maken van interactieve tv, het probleem is nog steeds niet opgelost. Vandaar dat ik hier bericht m.b.t. dit probleem. Het is namelijk zo dat ons internet het gewoon doet maar dat de itv decoder of foutmelding 12 geeft of blijft hangen op het laatste scherm van het laden (menuschermen worden opgehaald, dit kan enkele minuten duren) waarbij het niet uitmaakt hoe lang ik wacht. Ook na het aanvragen en krijgen van een nieuwe decoder blijft het probleem bestaan. Ik heb ook de modem nog een keer vervangen en ook dat werkt niet. Ik weiger nog langer bezig te blijven met het resetten, kabel vervangen e.d. want dat heb ik inmiddels al minstens 10x per handeling gedaan en dat werkt dus niet. Zoals u wel begrijpt begint dit behoorlijk frustrerend te worden dus hoop ik via het webcare team wellicht wel een kans maak om echt geholpen te worden dan wel een restitutie te krijgen of een ontbinding van het itv contract te regelen. Internet werkt helemaal perfect, dus daar ligt het niet aan.

Met vriendelijke groet,

Joseph Lanjouw

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer