Niet werkende Experia Box

• 26 februari 2015
  • 3 reacties
  • 351 keer bekeken

Beste,

Ik heb sinds gister avond last van een niet werkende modem. Alleen de power en wireless lampje branden groen. Wireless blijft knipperen. Ik heb modem van stroom gehaald voor enkele seconde tot een paar minuten, verder heb ik modem ook geresette middels reset knopje aan de achter kant ongeveer 60 sec ingedrukt te worden echter zonder succes. Modem start op maar alleen die twee lampjes blijven branden. Ik heb verder aansluiting in huis gecontroleerd en alles lijkt in orde aangesloten te zijn. Ik heb een expieria box en maak gebruik van internet en televisie. Mijn postcode is 2532 AM nummer 12. Ik hoop dat u mij hiermee kan helpen.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@gino29,

Welkom!

Er is een storing met het modem die je hebt.
Het probleem is in onderzoek. Zodra de oorzaak bekend is, zullen we dit ook mededelen. Mocht het na het verhelpen van de storing nóg niet werken, dan ga ik voor jou kijken naar een alternatief.

Mijn excuses voor dit ongemak.

Michael
Bedankt voor je snelle reactie Michael, ik zal het onderzoek afwachten. Weet je ongeveer wat de termijn hiervan is? Praten we over uren, dagen of weken?
Reputatie 8
Badge +2
@gino29,

Dat is lastig in te schatten. Aangezien er meerdere klanten mee kampen, lijkt mij dat 'dagen' eerder relevant is dan 'weken'.

Michael

Reageer