Niet tevreden over wijzigingen

• 9 juni 2017
  • 0 reacties
  • 12 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste Stephen,
Voor Alles-in-1 is de verhoging 5%, voor het start/beltarief 10%. Dit zijn verhogingen die niet passen in de huidige inflatie/prijspeil-ontwikkeling. De motivatie voor deze verhogingen klopt ook niet: ik constateer dat de kwaliteit van de dienstverlening alleen maar afneemt. Stroperige internetsnelheid, (beeld en geluid)storingen op interactieve tv, beroerde kwaliteit itvonline, onjuiste informatie van de klantenservice etc. Als u nu had gecommuniceerd dat u met de prijsverhogingen extra gaat investeren in uitbreiden van het glasvezelnetwerk in Nederland en het liefst ook een beetje bij mij in de buurt, dan had ik de vlag uitgehangen. Telecombedrijven, KPN/Telfort voorop, laten het wat dat betreft massaal afweten en dat zullen we over een jaar of 10 allemaal gaan ondervinden. Behalve dan de lui die inmiddels wel goed voor zichzelf hebben kunnen zorgen.
Vandaag lees ik dat de teruglopende roamingsinkomsten worden verrekend op de abonnementshouders. Hoezo 'kunnen blijven investeren in verbeteringen voor onze klanten'? Zeg gewoon hoe het zit ipv slappe ouwehoerverhalen ophangen.
Mvg, Rob van der Helm.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer