niet meer via smarttv??

  • 29 januari 2018
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

hallo, sinds vrijdag hadden we problemen met ons kastje. Hierover heb ik gebeld en er komt een nieuw kastje. We hebben tijdelijk ons kastje gewisseld met het kastje van ons 2e toestel. Maar sinds die tijd kunnen we niet meer inloggen op onze smart tv bij Netflix. Waarom is dat?

5 reacties

Een smart tv heeft een eigen utp verbinding nodig. Anders zal een app op een smart tv niet werken.
Of wordt Netflix kijken via de tv ontvanger bedoelt.
Ja netflix via de tv ontvanger.
Dan gaat het dus niet om de "smart" tv. Klopt mijn vermoeden dat het andere kastje een Motorola is deze zijn niet geschikt voor Netflix.
Nee geen motorola. Een arcadyan hmb2260v. En gewoon netflix via tv en telfort. Dat deed het gewoon 5 maand. Ineens niet meer
Heb de ontvanger al een keer 5 stroomloos gemaakt, en dan opnieuw laten opstarten?

Of de software vernieuwd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm

Reageer