beantwoord

"niet beschikbaar" in beeld

• 26 augustus 2013
  • 9 reacties
  • 2594 keer bekeken

Badge
Goedendag,

Ik heb vanwege een defect modem een ander modem ontvangen en krijg nu elke keer elke keer "niet beschikbaar" in beeld. 
Nu heb ik al ergens gelezen dat dit kan komen omdat de TVontvanger niet op HD zou kunnen staan maar ik heb geen
idee hoe ik dat na kan kijken.

Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door cs51 26 augustus 2013, 18:24

De term "niet beschikbaar" in beeld zegt mij niet zoveel, is dat als je in het menu zit of is dit een melding die van je TV zelf vandaan komt?
Per ongeluk Teletekst of ondertiteling actief staan op je TV?

De melding komt in het scherm van de TV zelf.
Teletekst gebruik ik nooit en eerlijk gezegd weet ik niet eens heo dat zou moeten.
Ik heb dus op de witte afstandbediening gekeken en op de knop helemaal onderin rechts (naast de 0) gedrukt. Nu komt er in beeld te staan dat er geen teletekst beschikbaar is alleen krijg ik dat niet meer weg hahaha Ook niet wanneer ik weer op diezelfde knop druk.

Ik heb alles nogmaals gereset en het probleem lijst nu verholpen :))
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Is je decoder aangesloten op poort 4 van het modem?
Alleen op poort 4 werkt je ITV
Badge
Is je decoder aangesloten op poort 4 van het modem?
Alleen op poort 4 werkt je ITV

Jazeker en het beeld is verder prima. Maar ik krijg dus elke keer links in het scherm
"niet beschikbaar" te zien. Met het defecte modem kreeg ik die melding niet.
Reputatie 8
Badge +16
De term "niet beschikbaar" in beeld zegt mij niet zoveel, is dat als je in het menu zit of is dit een melding die van je TV zelf vandaan komt?
Badge

Teletekst gebruik ik nooit en eerlijk gezegd weet ik niet eens heo dat zou moeten.
Ik heb dus op de witte afstandbediening gekeken en op de knop helemaal onderin rechts (naast de 0) gedrukt. Nu komt er in beeld te staan dat er geen teletekst beschikbaar is alleen krijg ik dat niet meer weg hahaha Ook niet wanneer ik weer op diezelfde knop druk.
Badge

Ik heb alles nogmaals gereset en het probleem lijst nu verholpen :))
Reputatie 4
Badge +3
@cs51,

Fijn dat het inmiddels werkt, bedankt voor de terugkoppeling. Ik laat het topic nog even zo staan mochten dezelfde problemen weer terugkeren.

Henk
Badge
@cs51,

Fijn dat het inmiddels werkt, bedankt voor de terugkoppeling. Ik laat het topic nog even zo staan mochten dezelfde problemen weer terugkeren.

Henk

Helaas is het probleem weer terug 😞
Reputatie 4
Badge +3
Helaas is het probleem weer terug :(

Zou je wellicht wat meer informatie kunnen waar het modem aangesloten is? Waar de telefoonlijn binnenkomt e.d?

Vandaar uit kan ik beter beoordelen waar exact het probleem ligt.

Henk
Badge
Helaas is het probleem weer terug :(

Zou je wellicht wat meer informatie kunnen waar het modem aangesloten is? Waar de telefoonlijn binnenkomt e.d?

Vandaar uit kan ik beter beoordelen waar exact het probleem ligt.

Henk

We zijn inmiddels weer terug van vakantie en het probleem heeft zich niet meer voor gedaan :))

Reageer