NIET BESCHIKBAAR

• 9 januari 2012
  • 4 reacties
  • 2271 keer bekeken

Goede dag,

Eind november ben ik in de telfortwinkel geweest in Deventer. Hier wou ik graag een alles in 1 pakket maar pas toen alles geregeld was kwam de verkoper erachter dat interactieve tv niet tegelijk afgesloten kon worden.

Ik kon wel eind december terugkomen omdat ik pas tv kon krijgen als ik internet had van telfort. Ik dacht geen probleem alleen krijg ik nu bij de postcodecheck de melding dat het niet beschikbaar is. ERG SLORDIG VAN TELFORT.

maar nu zijn er een aantal mensen in mijn buurt die interactieve tv wel kunnen ontvangen! hoe zit het presies en waarom kan ik geen interactieve tv afsluiten? en wanneer kan het wel? postcodezone is 7415

alvast bedankt

4 reacties

Badge +7
Dat is inderdaad vervelend. Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer en mobiel nummer in een privé bericht zodat ik dit voor u kan uitzoeken.

Henk
Dat is inderdaad vervelend. Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer en mobiel nummer in een privé bericht zodat ik dit voor u kan uitzoeken.

Henk

Beste Henk,

Ik heb zelf ook een aantal tests gedaan, mijn internetsnelheid is nu 9.5Mbit. De centrale is geupgrate naar 20Mbit Volgens mij moet ik op mijn afstand nog een snelheid kunnen behalen van 12-16 Mbit. Op welke netwerkkaart zit ik nu? en kan een migratie helpen?
Badge +7
[quote="Telfort webcare":3e2c3lnz]Dat is inderdaad vervelend. Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer en mobiel nummer in een privé bericht zodat ik dit voor u kan uitzoeken.

Henk

Beste Henk,

Ik heb zelf ook een aantal tests gedaan, mijn internetsnelheid is nu 9.5Mbit. De centrale is geupgrate naar 20Mbit Volgens mij moet ik op mijn afstand nog een snelheid kunnen behalen van 12-16 Mbit. Op welke netwerkkaart zit ik nu? en kan een migratie helpen?[/quote:3e2c3lnz]
Een migratie is overbodig, u zit op dit moment al aangesloten op het profiel die het maximale uit de verbinding zou moeten halen. Onze postcode-check geeft op uw adres aan tot 8Mb/s. U zit op ongeveer 2280 meter afstand vanaf de wijkcentrale. De snelheid zal door de afstand niet veel omhoog gaan. Ook is Interactieve TV (voorlopig) niet beschikbaar. Excuus voor het ongemak.

Henk
@webcare,

Ik snap nu hoe alles in elkaar steekt wat betreft internet.

Ik blijf het jammer vinden dat telfort dit niet eerder heeft aangekaart. ITV gaat bij mij nu via ZIGGO mooi via de kabel. SUPERbeeld in HD en meer mogelijkheden.

Nu dan maar een jaartje internet bij telfort laten en dan over naar de kabel wat op mijn adres een snelheid kan behalen van 120Mbps. Tevens merk ik dat de ADSL verbinding vaker wegvalt beetje jammer allemaal vooral als je op belangrijke telefoontjes aan het wachten bent.

Reageer