beantwoord

Niet alle apps bij Apps op tv werken

• 21 juni 2020
  • 18 reacties
  • 229 keer bekeken

Reputatie 1

Apps op tv werkt niet op mijn ontvangers

Zijn mijn ontvangers aan vernieuwing toe?

Ik krijg de melding, 

"Deze app wordt technisch niet meer ondersteund door deze ontvanger".

Ik heb 2 ontvangers.

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 juni 2020, 12:54

Hoi @wvdhoek, op de Motorola werken niet alle apps inderdaad, dat klopt. Die kunnen we dan een voor een omruilen naar een nieuwer model, zodat je de apps wel krijgt. Ik kan er 1 per keer versturen, dus ik heb de eerste hierbij voor je verzonden. Je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen, als je na het ontvangen en installeren aangeeft dat je die ontvangen hebt kan ik de tweede voor je opsturen.

Met het klantnummer kunnen we een abonnement ook vinden inderdaad. De reden dat we vaak (ook) naar de postcode en huisnummer vragen is dat iedereen die van zichzelf weet. Het klantnummer is vaak wat lastiger :slight_smile:

Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 1

Ik zie btw vragen op dit forum over ontvangers met een netflix app.

K heb geen smart tv, kan ik met zo'n ontvanger dan toch netflixen?

Zo ja, kan ik dan mijn ontvangers omtuilen?

Reputatie 8
Badge +18

Heb je de Motorola ontvangers , vul in ieder geval je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Reputatie 1

Ik heb idd motorola ontvangers.

Bouwjaar 2012

VIP1853

Reputatie 1

Heb je de Motorola ontvangers , vul in ieder geval je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Ik zie geen veld voor het invullen van postcode.

Lijkt me ook overbodig want mjjn klantnummer staat er al in.

Reputatie 8
Badge +18

Dat kun je invullen in het veld niet openbaar zichtbaar maar alleen voor jezelf en Telfort, echter mischien heeft webcare aan je klantnummer ook genoeg

Reputatie 1

Dat kun je invullen in het veld niet openbaar zichtbaar maar alleen voor jezelf en Telfort, echter mischien heeft webcare aan je klantnummer ook genoeg

Vorige keer wel

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @wvdhoek, op de Motorola werken niet alle apps inderdaad, dat klopt. Die kunnen we dan een voor een omruilen naar een nieuwer model, zodat je de apps wel krijgt. Ik kan er 1 per keer versturen, dus ik heb de eerste hierbij voor je verzonden. Je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen, als je na het ontvangen en installeren aangeeft dat je die ontvangen hebt kan ik de tweede voor je opsturen.

Met het klantnummer kunnen we een abonnement ook vinden inderdaad. De reden dat we vaak (ook) naar de postcode en huisnummer vragen is dat iedereen die van zichzelf weet. Het klantnummer is vaak wat lastiger :slight_smile:

Reputatie 1

Bedankt voor het opsturen jasper!

Kan ik nu dus straks ook zonder dat ik een smart tv heb ook netflixen? Dat zou super zijn.

Ik zal mijn postcode er bij zetten.

Bedankt voor de uitleg.

Ik zal het zeggen als ik de eerste geinstalleerd heb.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @wvdhoek!  Je kunt dan inderdaad zonder Smart TV Netflixen, je hoeft alleen maar naar kanaal 200 te gaan en met je eigen Netflix gegevens in te loggen. Op kanaal 201 je dan ook YouTube vinden en op 203 Amazon Prime. Als je bij die laatste ook een abonnement hebt kan je daar ook mee inloggen :slight_smile:  Ook zijn ze alle 3 te vinden onder het menu, bij 'Apps op TV’.

Ik hoor het graag van je.

Reputatie 1

Graag gedaan @wvdhoek!  Je kunt dan inderdaad zonder Smart TV Netflixen, je hoeft alleen maar naar kanaal 200 te gaan en met je eigen Netflix gegevens in te loggen. Op kanaal 201 je dan ook YouTube vinden en op 203 Amazon Prime. Als je bij die laatste ook een abonnement hebt kan je daar ook mee inloggen :slight_smile:  Ook zijn ze alle 3 te vinden onder het menu, bij 'Apps op TV’.

Ik hoor het graag van je.

Ik heb de eerste geinstalleerd en hij werkt super.

Had ik veel eerder moeten weten.

Heel graag ontvang ik ook de 2de ontvanger.

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, fijn dat de eerste zo goed bevalt! De tweede is hierbij ook naar je onderweg, zodat je alles op beide kunt kijken. Die zal er weer binnen enkele dagen zijn.

Daarna kan je de oude ontvangers terugsturen naar ons, zodat die bij jou niet in de weg blijven staan.

Reputatie 1

Helemaal top

Reputatie 1

Ok, nu ben ik al mijn opnames kwijt.

Na het installeren van de eerste ontvanger stonden al mij opnames er nog op.

Nu heb ik de tweede geinstalleerd en nu zijn ineens al mijn opnames verdwenen.

Enig idee hoe dat kan?

Dat zou niet moeten gebeuren omdat de opnames in de cloud staan, dit zou op beide ontvangers synchroon moeten zijn.

Reputatie 8
Badge +11

Het vervangen van de ontvanger kan geen invloed hebben op de opnames inderdaad, dus dat ze allemaal weg zijn is erg gek. Zijn ze ook weg op alle apparaten, of alleen op de nieuwste ontvanger? Als het het laatste is zou het kunnen zijn dat die met verkeerde gegevens is aangemeld en daardoor niet bij hetzelfde abonnement valt. Werd bij deze ontvanger ook gevraagd om het abonnementnummer en de pincode in te vullen?

Reputatie 1

Ze zijn nu ineens allemaal weer terug.

Reputatie 8
Badge +11

Gelukkig zijn ze weer terug! Waarom ze opeens weg waren is voor mij dan ook een raadsel, misschien werd er iets gesynchroniseerd waardoor ze niet zichtbaar waren. Ze zijn ook op alle apparaten weer te zien nu?

Reputatie 1

Ja. Tis weer in orde

Reageer