beantwoord

Niet afgesloten pakket

• 14 april 2015
  • 3 reacties
  • 465 keer bekeken

Vanavond ontving ik een mailtje dat begint met de tekst
"Onlangs heeft u het Duits Pakket voor Interactieve TV besteld. Wij hopen dat u tevreden bent met het aanbod.
De korting die u momenteel op het Duits pakket ontvangt, loopt over twee weken af. Als u gebruik wilt blijven maken van het Duits pakket, dan hoeft u niets te doen. Het Duits pakket blijft gewoon aanstaan en na de actieperiode gaat u 2,50 per maand betalen. Wilt u nu of in de toekomst geen gebruik meer maken van het Duits pakket, dan kun u het Duits pakket gemakkelijk opzeggen in Mijn Telfort of u kiest voor onze uitzetservice. Vul uw gegevens in en wij verzorgen het stopzetten voor u."

Dit pakket heb ik echter niet geactiveerd en *is* ook niet geactiveerd. In mijn instellingen staat het uit en de zenders zijn ook niet via de TV te bekijken. Graag een verklaring en de melding dat alles in orde is.
icon

Beste antwoord door Stephen 17 april 2015, 12:22

@WillemD,

Ik zie inderdaad dat dit pakket niet is geactiveerd. Ik kan dus ook niet verklaren waarom jij deze mail hebt ontvangen. Je kunt de mail dan ook als niet verzonden beschouwen. Excuses hiervoor.

Stephen
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@WillemD,

Ik zie inderdaad dat dit pakket niet is geactiveerd. Ik kan dus ook niet verklaren waarom jij deze mail hebt ontvangen. Je kunt de mail dan ook als niet verzonden beschouwen. Excuses hiervoor.

Stephen
@WillemD,

Stephen

Duidelijk zo! Dankjewel voor de terugkoppeling.
Reputatie 8
Badge +16
@WillemD,

Graag gedaan en een fijn weekend!

Stephen

Reageer