beantwoord

netwerkfrequentie nijmegen

• 22 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 494 keer bekeken

Gisteren deed mijn amino raar. Ik kreeg geen beeld meer. ik probeerde mijn zenders opnieuw in te stellen. Het is niet gelukt. Nu krijg ik telkens de vraag wat is uw netwerkfrequentie DVB/c/kabelnetwerk 000.00 vul in. Ik woon in Nijmegen. ik heb 3900, 39000, 304000,304,68750 ingevuld maar telkens krijg ik terug onjuiste netwerkfrequentie. Nu zijn er dus geen zenders geprogrammeerd. Hoe kan ik dit oplossen
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 23 oktober 2017, 14:47

Hoi Hpotjes, welkom op het forum. Er lopen meerdere topics over, zoals GJC al aangeeft. Hopelijk heeft dat duidelijkheid gegeven, ondanks dat dat het natuurlijk niet direct oplost.

Onderstaande is met de amino ontvanger gaande.

Datum: 03-10-2017 t/m 02-11-2017
Tijd: 01:00 – 02:00 uur
Als gevolg van een software update van de Amino tv-ontvanger, kun je in de periode van 03-10-2017 tot en met 02-11-2017 tussen 01:00 uur en 02:00 uur, een korte onderbreking ervaren wanneer je Telfort Interactieve TV gebruikt.

Afhankelijk van de situatie van jouw Amino tv-ontvanger, vindt het onderstaande plaats:

· Wanneer de Amino tv-ontvanger in de standby-stand staat, zal de software update automatisch plaatsvinden.
· Wanneer de Amino tv-ontvanger is ingeschakeld (je kijkt tv), zal er een melding in beeld komen en adviseren we je ervoor te kiezen om de update uit te voeren.
· Wanneer de Amino tv-ontvanger is uitgeschakeld, zal er bij het opstarten een melding in beeld komen en adviseren we je ervoor te kiezen om de update uit te voeren.

Sorry voor het ongemak dat je hiervan kunt ervaren.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik denk dat het verband houdt met de storing die momenteel speelt in Nijmegen. Vooralsnog kun je het dus niet oplossen.
Er lopen inmiddels al een paar topics over. Hou die in de gaten.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hpotjes, welkom op het forum. Er lopen meerdere topics over, zoals GJC al aangeeft. Hopelijk heeft dat duidelijkheid gegeven, ondanks dat dat het natuurlijk niet direct oplost.

Onderstaande is met de amino ontvanger gaande.

Datum: 03-10-2017 t/m 02-11-2017
Tijd: 01:00 – 02:00 uur
Als gevolg van een software update van de Amino tv-ontvanger, kun je in de periode van 03-10-2017 tot en met 02-11-2017 tussen 01:00 uur en 02:00 uur, een korte onderbreking ervaren wanneer je Telfort Interactieve TV gebruikt.

Afhankelijk van de situatie van jouw Amino tv-ontvanger, vindt het onderstaande plaats:

· Wanneer de Amino tv-ontvanger in de standby-stand staat, zal de software update automatisch plaatsvinden.
· Wanneer de Amino tv-ontvanger is ingeschakeld (je kijkt tv), zal er een melding in beeld komen en adviseren we je ervoor te kiezen om de update uit te voeren.
· Wanneer de Amino tv-ontvanger is uitgeschakeld, zal er bij het opstarten een melding in beeld komen en adviseren we je ervoor te kiezen om de update uit te voeren.

Sorry voor het ongemak dat je hiervan kunt ervaren.
Reputatie 3
gaat om DVB-c denk ik, niet om iptv (amino)

Frequentie: 304 MHz
Symbol rate: 6875 kBd
Modulatie. QAM-64
DVB-C Netwerk ID: 3900
Reputatie 6
Badge +7
Daar had ik nog niet aan gedacht @maxje1000, bedankt! 🙂 Ging het daarom @hpotjes? Ik hoop dat je zo de informatie hebt die je zocht. Verdere vragen? Vragen 🙂.

Reageer