beantwoord

Netflix werkt niet op tweede ontvanger

• 18 juli 2019
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Na de overgang deze week hebben wij geen netflix op de tweede ontvanger.
Het is een ARRIS VIP 2952 V2

Mvg, femke_19900
icon

Beste antwoord door Galdor68 19 juli 2019, 12:58

Dat is vreemd youtube zou op 201 en Netflix op 200 moeten zitten.
Dat opnieuw laden kan op 2 methode's de stekker er uit of via het instellingen me de snelste weg is uit mijn hoofd 2x de gele knop op de afstands bediening.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Ik zou het even terug moeten zoeken onlangs een soortgelijk probleem ik dacbt dat daar een nieuwe ontvanger nodig was.
Bekijk reactie

6 reacties

Wel YouTube op kanaal 201 en in het on demand menu? Als eerste kan je proberen de software opnieuw te laden.
Reputatie 1
Youtube staat op kanaal 200, netflix is nergens in te vinden, niet op een kanaal, niet bij apps, nergens.. hoe laad ik de software opnieuw?

Groeten, femke
Dat is vreemd youtube zou op 201 en Netflix op 200 moeten zitten.
Dat opnieuw laden kan op 2 methode's de stekker er uit of via het instellingen me de snelste weg is uit mijn hoofd 2x de gele knop op de afstands bediening.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Ik zou het even terug moeten zoeken onlangs een soortgelijk probleem ik dacbt dat daar een nieuwe ontvanger nodig was.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @femke_19900, welkom op het forum. Het model tv-ontvanger wat je hebt heeft wel ondersteuning voor Netflix. Je hebt zo te zien al op alle plekken gekeken waar het zou moeten staan, maar het is er niet. Daarom is het opnieuw instellen van de tv-ontvanger ook het eerste wat ik wil doen. Je kunt dit doen door de stappen op de link in Galdor zijn laatste bericht te volgen, lukt het daarmee om Netflix te kijken op deze ontvanger?
Reputatie 1
Dank voor de reacties! Na het opnieuw opstarten door de stekker eruit te halen is het gelukt! Nu gewoon netflix op 200!!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, fijn dat het daarmee weer werkt. Veel kijkplezier 🍿 en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer