beantwoord

Netflix via TV ontvanger Telfort kijken

• 2 juni 2018
  • 10 reacties
  • 1170 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,
Graag willen we Netflix bekijken maar ik begrijp dat dat met een Motorola VIP1853 niet lukt.
Willen jullie me een geschikt modem toesturen?
Mvg
Cor Jansen

Moderator: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic op het forum
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 4 juni 2018, 11:24

Goedemorgen Cor, fijn dat je klantnummer in je profiel staat. Zojuist heb ik een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd en via die ontvanger kun je Netflix kijken. Je hebt 'm binnen 2 werkdagen in huis 🙂. Veel plezier er alvast mee.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 1
Ik bedoel uiteraard een iTV ontvanger en niet het modem.
Sorry voor de verwarring
Reputatie 8
Badge +18
Via onderstaande link kom je in een topic om een andere tv ontvanger aan te vragen

https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
Reputatie 1
Beste Jimmy,
Mijn klant nr stond/staat al in mijn profiel.
Moet ik daar nog meer doen?
Reputatie 8
Badge +18
Beste Jimmy,
Mijn klant nr stond/staat al in mijn profiel.
Moet ik daar nog meer doen?

Dan is het goed
Reputatie 6
Badge +7
Goedemorgen Cor, fijn dat je klantnummer in je profiel staat. Zojuist heb ik een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd en via die ontvanger kun je Netflix kijken. Je hebt 'm binnen 2 werkdagen in huis 🙂. Veel plezier er alvast mee.
Reputatie 1
Beste Cindy,
Nieuwe ontvanger gisteren ontvangen en vandaag geïnstalleerd.
Bedankt voor de snelle service.
Netflix werkt als een tierelier. Had ik eerder aan moeten denken en met jullie regelen.

Vraagje, er wordt niet gevraagd om het oude modem te retourneren en ik heb dus ook geen ‘retour gegevens’.
Wat is je advies?
Inleveren bij de ‘afval verwerking’ of .....?

Mvg
Cor
Reputatie 8
Badge +11
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 1
Beste GJC,
Ter voorkoming van deze kennelijk onnodige communicatie, adviseer ik om deze info aan alle reeds aanwezige papieren en folders toe te voegen.
Mvg
Cor
Reputatie 8
Badge +11
Goed plan Cor, hopelijk gaat Telfort gebruikmaken van je tip.
Ik ben gewoon een behulpzame mede-klant.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Cor,

Dank je wel voor de tip! Normaal gesproken zitten er instructies bij de nieuwe apparatuur voor het retourneren. Ik zal het aankaarten dat hier scherper op gehandeld wordt. Geniet van het Netflixen, ik hoor het graag als je nog vragen hebt 🙂

Reageer