Netflix valt uit

  • 13 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Welkom op ons Forum @Nanny06. Dit ligt niet aan jou. Het is een bekend probleem. Een aantal klanten heeft hier namelijk last van. Op dit moment zijn we vol in onderzoek om dit probleem op te lossen. Helaas heb je daar op dit moment nog niet zo veel aan. We moeten in ieder geval wachten op de resultaten van dat onderzoek, dus houd nog even vol! Ik heb voor nu geen oplossing voor je jammer genoeg.  

@Niek-Telfort, Is er al iets bekend hierover? Ik heb er ook nog steeds last van via kanaal 200 op de TV.

Herstarten van de ontvanger levert niets op. 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hi @SandraS, ik krijg signalen van enkele klanten dat het weer goed werkt. Heb je behalve een herstart ook al een (handmatige) reset uitgevoerd? Ik raad je aan dit nog even te proberen. Verder heb ik geen nieuwe oplossing nog.  

Reageer