beantwoord

netflix sluit spontaan af

• 1 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 291 keer bekeken

Reputatie 1

ik merk al een aantal avonden dat Netflix tijdens het kijken spontaan uitgaat. Ik krijg dan een bericht dat er een storing is in de app. Tenslotte sluit ik de app en start het opnieuw op waarna ik opnieuw moet inloggen. Daarna doet netflix het weer maar het gebeurd iedere keer. Ligt dit aan netflix zelf of ligt dit probleem bij telfort/kpn?

icon

Beste antwoord door Niek - Telfort 6 oktober 2020, 13:49

Welkom op ons Forum @Nanny06. Dit ligt niet aan jou. Het is een bekend probleem. Een aantal klanten heeft hier namelijk last van. Op dit moment zijn we vol in onderzoek om dit probleem op te lossen. Helaas heb je daar op dit moment nog niet zo veel aan. We moeten in ieder geval wachten op de resultaten van dat onderzoek, dus houd nog even vol! Ik heb voor nu geen oplossing voor je jammer genoeg.  

Bekijk reactie

4 reacties

Kijk je Netflix via de TV ontvanger van Telfort/ KPN dat is zover ik weet in onderzoek.

Of bedoel je de app op een smart tv of tablet?

Reputatie 1

Via de tv ontvanger,kanaal 200 Thx voor je antwoord

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @Nanny06. Dit ligt niet aan jou. Het is een bekend probleem. Een aantal klanten heeft hier namelijk last van. Op dit moment zijn we vol in onderzoek om dit probleem op te lossen. Helaas heb je daar op dit moment nog niet zo veel aan. We moeten in ieder geval wachten op de resultaten van dat onderzoek, dus houd nog even vol! Ik heb voor nu geen oplossing voor je jammer genoeg.  

Reputatie 1

Na,via het tvmenu,de ontvanger te herstarten heb ik geen problemen meer

Reageer