beantwoord

Netflix op tv-ontvanger

• 13 november 2019
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Hoe kan ik de Netflix app op mijn Telfort. Kan installeren

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 november 2019, 09:31

Hoi @Jil van der heijden, welkom op het forum! De Netflix app kan je niet zelf installeren, als de ontvanger het ondersteund staat het er standaard op (kanaal 200 of ‘Menu’ → ‘Apps op TV’). We hebben 2 ontvangers die dat ondersteunen, dat zijn de Arris VIP2952 en de Arcadyan HMB2260. Welke ontvanger heb je precies? Als je een ander type ontvanger hebt kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen zodat ik jouw abonnement kan zien en -indien nodig- een nieuwe ontvanger toesturen.
Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jil van der heijden, welkom op het forum! De Netflix app kan je niet zelf installeren, als de ontvanger het ondersteund staat het er standaard op (kanaal 200 of ‘Menu’ → ‘Apps op TV’). We hebben 2 ontvangers die dat ondersteunen, dat zijn de Arris VIP2952 en de Arcadyan HMB2260. Welke ontvanger heb je precies? Als je een ander type ontvanger hebt kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen zodat ik jouw abonnement kan zien en -indien nodig- een nieuwe ontvanger toesturen.
Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jil van der heijden, ik heb nog geen reactie van je gezien en het adres zie ik nog niet op je profiel staan. Als ik je hierbij nog kan helpen hoor ik het graag van je.

Reageer