beantwoord

Netflix op Motorola 1853 ontvanger

• 21 juli 2020
  • 8 reacties
  • 158 keer bekeken

Reputatie 1

ook ik wilde gisteren netflix instaleren wat niet lukte. na bezoek las ik dat het niet gaat met een motorola 1853 . is het mogelijk dat ik een andere tv ontvanger kan krijgen?.

groetjes rob

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 juli 2020, 08:24

Hoi @dappiec50, op die Motorola is Netflix inderdaad niet mogelijk, net als YouTube en Amazon Prime. Daarvoor kan ik een nieuwe ontvanger naar je opsturen, zodat je dat allemaal wel kunt gebruiken. Ik zie dat je het klantnummer al op je profiel hebt staan, daarmee heb ik meteen een nieuwe naar je toegestuurd. Binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen. 
De 1853 kan je naar ons terugsturen, dan staat die bij jou niet stof te happen :slight_smile:

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1

sorry moet zijn bezoek aan het forum:wink:

Reputatie 8
Badge +18

Vul forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is en ze beslissen om jou een andere tv ontvanger toe te sturen

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @dappiec50, op die Motorola is Netflix inderdaad niet mogelijk, net als YouTube en Amazon Prime. Daarvoor kan ik een nieuwe ontvanger naar je opsturen, zodat je dat allemaal wel kunt gebruiken. Ik zie dat je het klantnummer al op je profiel hebt staan, daarmee heb ik meteen een nieuwe naar je toegestuurd. Binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen. 
De 1853 kan je naar ons terugsturen, dan staat die bij jou niet stof te happen :slight_smile:

Reputatie 1

toppie ik kijk er naar uit bedankt.

Reputatie 1

bedankt voor de snelle reactie. De tv ontvanger is binnen en aangesloten. Maar het wil niet zo vlotten met het internet. Bij de test geeft die aan dat de verbinding goed is maar ik komniet op het internet op de tv.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, dat is goed om te lezen. De tv-ontvanger staat los van de internetverbinding op de tv, daar zal een nieuwe ontvanger geen invloed op hebben. De Netflix app kan je vinden op zender 200, daarvoor heb je geen internet op de tv zelf nodig. Wel zou het internet daar ook moeten werken natuurlijk. Is het een draadloze of bekabelde verbinding die je daarvoor gebruikt?

Reputatie 1

klopt helemaal ik zat fout. internet op de tv zou ik via mijn bleu ray speler moeten krijgen maar da lukt niet. maar netflix kan ik nu wel ontvangen via de tv-ontvanger 

Reputatie 8
Badge +11

Goed om te lezen dat Netflix nu op de tv-ontvanger is gevonden! :slight_smile:
Hoe je het internet via de blu-ray speler gebruikt op de tv is me niet helemaal duidelijk, is de blu-ray speler verbonden met het internet en zie je het op die manier op de tv? Of gaat er een internet kabeltje van de blu-ray speler naar de tv? 
Met het vervangen van de tv-ontvanger zou daar niets aan veranderd hoeven worden.

Reageer