beantwoord

Netflix op Motorola 1853

• 17 september 2020
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 1

Goede middag,

lees veel op dit forum over Netflix en Motorola ontvanger 1853. Heb al heel lang 2 stuks 1853. Zou ook graag 2 nieuwe ontvangers ontvangen om Netflx app in te stellen.

icon

Beste antwoord door JanD 17 september 2020, 15:17

Hallo @Viskon , vul s.v.p. in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan kan een moderator daar op reageren.

Je zult per keer 1 nieuwe decoder ontvangen nà akkoord moderator. Als je de 1e ontvangen heb geef je dat even door aan de moderator op dit forum en de 2e word je dan ook nagestuurd.

De oude decoders dien je weer terug te sturen naar Telfort.

Bekijk reactie

6 reacties

Hallo @Viskon , vul s.v.p. in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan kan een moderator daar op reageren.

Je zult per keer 1 nieuwe decoder ontvangen nà akkoord moderator. Als je de 1e ontvangen heb geef je dat even door aan de moderator op dit forum en de 2e word je dan ook nagestuurd.

De oude decoders dien je weer terug te sturen naar Telfort.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Viskon, ik zie dat JanD je al een heel eind heeft uitgelegd hoe het in zijn werk gaat, dat is fijn :slight_smile: Ik help ook graag een handje door je de nieuwe tv-ontvangers toe te sturen.

Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet. Wat @JanD aangeeft klopt helemaal, ik kan je de tv-ontvangers één voor een toesturen. Als je me een seintje geeft zo gauw je de eerste in huis hebt, zorg ik ervoor dat de tweede jouw kant op komt. Ik heb de eerste tv-ontvanger zojuist voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. 

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Goedenavond Alexandra,

Heb vandaag eerste tv ontvanger ontvangen en geïnstalleerd. Alles werkt prima waarvoor we het hebben aangevraagd.

Verzoek bij deze tweede tv ontvanger te versturen. Zal “oude” ontvanger retourneren.

Bedankt

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Viskon, fijn om te horen! De tweede tv-ontvanger komt ook zo snel mogelijk jouw kant op, deze heb ik voor je aangevraagd. Je kan de oude tv-ontvangers inderdaad gratis naar ons terugsturen. Laat maar weten of alles weer is gelukt.

Reputatie 1

Goedenavond Alexandra,

Vanmiddag tweede ontvanger ontvangen en geïnstalleerd, werkt ook prima.

Bedankt voor de snelle service.

Zal ook nu weer de “oude” ontvanger retourneren.

Reputatie 8
Badge +11

@Viskon Super! Dankjewel voor de update en fijn dat alles is gelukt. Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer