beantwoord

Netflix op iPad via Telfort app?

• 24 juli 2020
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Reputatie 1

Klopt het dat als ik interactieve tv van Telfort op de iPad installeer geen Netflix kan kijken. Ik kan wel kijken via app op tv. Ik nml via Telfort eeN Netflix abonnement 

als dit wel kan? Hoe vind ik Netflix dan?

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Galdor68 25 juli 2020, 12:24

Klopt het dat als ik interactieve tv van Telfort op de iPad installeer geen Netflix kan kijken. Ik kan wel kijken via app op tv. Ik nml via Telfort eeN Netflix abonnement 

Dat klopt, Netflix is geen dienst van Telfort. Je zal de app van Netflix zelf moeten installeren.

Je bedoelt met de app op TV de Tv ontvanger denk ik niet een app op een smart TV.

Je hebt geen Netflix abonnement via Telfort, dat weet ik vrij zeker, Telfort bied de service niet om het Netflix abonnement via hun factuur in rekening te brengen. Je hebt ten alle tijde een overeenkomst met Netflix zelf.

Bekijk reactie

6 reacties

Dat klopt, Netflix is geen dienst van Telfort. Je zal de app van Netflix zelf moeten installeren.

Je bedoelt met de app op TV de Tv ontvanger denk ik niet een app op een smart TV.

Je hebt geen Netflix abonnement via Telfort, dat weet ik vrij zeker, Telfort bied de service niet om het Netflix abonnement via hun factuur in rekening te brengen. Je hebt ten alle tijde een overeenkomst met Netflix zelf.

Reputatie 1

Ok, dank je wel. Ik zou dus bij Telfort mijn netflix af moeten melden? Ik betaal nml wel via telfort voor netflix. En dan een netflix account aan moeten maken?

Groetjes Marianne 

@marianne03

Ok, dank je wel. Ik zou dus bij Telfort mijn netflix af moeten melden? Ik betaal nml wel via telfort voor netflix. En dan een netflix account aan moeten maken?

Tenzij dit nieuw is betaal je niet via Telfort voor Netflix, die constructie bestaat enkel voor Videoland!!

Weet je zeker dat je geen rekening van Netflix zelf krijgt? Je hoeft Netflix dan ook niet af te melden, je kan via het kastje van Telfort toegang krijgen tot je Netflix account meer niet. Mogelijk heb je via kanaal 200 eerst een account bij Netflix aangemaakt, dat staat echt los van Telfort.

Reputatie 1

Het is opgelost. Het is me gelukt. Bedankt voor de hulp. Het is idd los staand van elkaar maar kijk via de app op tv en op de ipad netflix geïnstalleerd waar ik idd een account bij heb.

Groetjes Marianne 

Fijn dat het gelukt is.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @marianne03, Netflix kan je niet via ons hebben. Wellicht ben je in de war met Videoland. Die kan je namelijk wel bij ons afnemen.

In ieder geval lees ik dat het al gelukt is. Dat is fijn. Mocht er nog weer iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen. 

Reageer