beantwoord

Netflix nog steeds geen optie

• 2 mei 2016
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

Gelukkig was ik 1 van de weinige die een paar maanden geleden al de Netflix "optie" had. Maar mijn moeder moest wachten tot eind april.
Dit heeft ze gedaan. Ondertussen wel "meer tv" maar nog steeds geen optie voor Netflix.
Ze heeft een abonnement genomen op Netflix omdat jullie als Telfort aanbieder zo klantvriendelijk zijn deze optie toe te voegen.
Helaas heeft ze dus NOG STEEDS GEEN Netflix.
Vorige week gebeld met jullie (om 16.55 op een zaterdag) ze zou de volgende dag terug gebeld worden, dit is helaas ook niet gebeurd.
Gaat dat Netflix nog gebeuren of gaan jullie weer een maand roepen; ja aan het einde van de maand moet het mogelijk zijn!???!!!!

Mvg
Wendy
icon

Beste antwoord door Stephen 3 mei 2016, 19:55

Hallo Wendy, welkom op het forum. Ik ontvang graag de naw-gegevens van je moeder in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor haar uitzoeken hoe dit zit. Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wendy, welkom op het forum. Ik ontvang graag de naw-gegevens van je moeder in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor haar uitzoeken hoe dit zit. Bij voorbaat dank!