beantwoord

Netflix nog niet aanwezig op dit adres.

• 19 maart 2016
  • 18 reacties
  • 768 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,
Ik heb sinds kort een Netflix abonnement, maar netflix is op mijn modem niet aanwezig omdat dit een verouderde Motorola modem betreft (zie bijgevoegde afbeelding).
Is er een mogelijkheid dat ik een ander type modem zou kunnen krijgen welke deze optie wel heeft?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Enterprise 20 maart 2016, 21:00

De Netflix app werkt alleen op een Arcadyan HMB2260. In de loop van 2016 zullen alle STB’s (TV-ontvangers) geschikt worden gemaakt voor de Netflix app. Als je niet kan wachten dan wordt je STB alleen omgeruild als je een nieuw jaarcontract aangaat.
Heb je twee STB’s dan wordt er voorlopig maar één exemplaar omgeruild.
In de ZyXEL 2812 modem dient de meest recente software geladen te zijn, t.w. versie V3.11TUE8.
Deze wordt momenteel uitgerold en wellicht heb je deze inmiddels.
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 1
Even een toevoeging op bovenstaande, ik heb 2 Motorola ontvangers van Telfort aangesloten staan. 1x boven ik de slaapkamer, 1x beneden in de woonkamer. Mijn modem type is ZyXEL P-2812HNU-F1 .
Reputatie 8
Badge +10
De Netflix app werkt alleen op een Arcadyan HMB2260. In de loop van 2016 zullen alle STB’s (TV-ontvangers) geschikt worden gemaakt voor de Netflix app. Als je niet kan wachten dan wordt je STB alleen omgeruild als je een nieuw jaarcontract aangaat.
In de ZyXEL 2812 modem dient de meest recente software geladen te zijn, t.w. versie V3.11TUE8.
Reputatie 1
@Enterprise

Volgens een ander topic (zie onderstaande link) wordt een ontvanger wel gewoon omgeruild als daar om gevraagd wordt.
Daarom hoop ik dat ik op dezelfde manier mag worden behandeld, en wacht ik daarom geduldig op het antwoord van een moderator van Telfort.

Link naar een andere netflix topic

Hallo Enterprise,

dat is niet helemaal waar, ook mijn oude ( inmiddels wel omgewisselde vanwege defect/traagheid ) Motorola Setop box had Netflix.

Mvg. Jeroen
Reputatie 8
Badge +10

dat is niet helemaal waar, ook mijn oude ( inmiddels wel omgewisselde vanwege defect/traagheid ) Motorola Setop box had Netflix.

Ik heb de tekst in mijn reactie letterlijk gekopieerd uit het aankondingstopic dat Telfort Webcare hierover heeft geplaatst..! ;)
Het zijn niet mijn woorden.
Reputatie 3
Lijkt me handiger als je dan een link plaatst..... (ipv)
Reputatie 8
Badge +10
Lijkt me handiger als je dan een link plaatst..... (ipv)
Dat was ook mijn bedoeling, ik heb een flinke poos gezocht maar dit topic niet kunnen vinden.
Ik heb dit weer uit een eigen posting gekopieerd waarin ik dezelfde tekst al eerder een keer had gekopieerd.
Reputatie 1
Het lijkt mij handigger als we hier ontopic kunnen blijven. Ik wacht nog steeds op een antwoord van iemand van telfort.
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Sander, dat je graag gebruik van Méér TV wilt maken kan ik mij goed voorstellen. Ik zie dat je gebruik maakt van de Motorola 1853. Deze is helaas niet geschikt. Zoals Enterprise terecht heeft aangegeven, wisselen wij de ontvangers niet om. Bij een verlenging van jouw contract krijg je wel een nieuwe ontvanger.
Reputatie 1
@Christy : Mijn abonnement wordt reeds 7 jaar lang ieder jaar automatisch verlengd, dus ik zie het probleem voor het toesturen van een geschikte ontvanger niet wanneer de oude ontvanger ongeschikt blijkt te zijn. Zoals ik eerder aangaf in een eerdere post met daarin een link naar een ander topic, wordt diegene wel direct geholpen aan een nieuwe ontvanger. Graag wordt ik als vaste klant op dezelfde manier geholpen. Ik hoor dan ook graag wanneer ik de nieuwe ontvanger kan verwachten.
Reputatie 4
Badge +1
Die ontvanger is vervangen omdat hij niet goed functioneerde. Dat is een ander verhaal Sander. Het spijt me, zoals ik eerder aangaf kan ik om deze reden geen nieuwe ontvanger toesturen.
Reputatie 1
Spijtig... Er is dus een nieuwe service(namelijk 'Meer Tv'), maar deze service kan niet worden geboden aan de vaste klanten en dus is het momenteel enkel nog een lokkertje voor nieuwe klanten. Duidelijk...
Reputatie 3
Volgens mij kun je ten alle tijde een nieuw jaarcontract aangaan, en dan krijg je die ontvanger zoals Enterprise al zei. Wat is het probleem? Je automatische verlenging is per maand opzegbaar. Als je nu een nieuwe ontvanger wilt, dan ga je gewoon nu weer een jaarcontract aan.
Reputatie 8
Badge +10
Volgens mij kun je ten alle tijde een nieuw jaarcontract aangaan [...] Je automatische verlenging is per maand opzegbaar. Als je nu een nieuwe ontvanger wilt, dan ga je gewoon nu weer een jaarcontract aan.
Met dien verstande dat een nieuw jaarcontract dus pas na het eerste jaar maandelijks opzegbaar is.
Reputatie 3
Uiteraard, daarom heet het ook een jaarcontract?:8 Aangezien sanderbroekhuizen al zoveel jaar abonnee is, lijkt me dat dus geen probleem. Er was hier verwarring, omdat hij dacht dat het abo jaarlijks automatisch voor een jaar wordt verlengd en dat hij daarna pas in aanmerking zou komen voor een nieuwe ontvanger, maar dat is dus niet zo.
Reputatie 1
Er was (is nog steeds) vanaf mijn kant geen sprake van verwarring, maar ik ben niet van plan om een nieuw jaarabonnement af te sluiten als ik al een doorlopend abonnement heb. Een nieuwe optie/service behoort voor iedereen toepasbaar te zijn, zonder omwegen of andere poespas.... Wanneer Telfort dit niet kan begrijpen is het misschien de hoogste tijd om elders te gaan kijken...
Reputatie 3
Dat is niet zo. Stel je krijgt een nieuwe ontvanger en zegt dan meteen weer op? Vrij logisch dat daar weer een stukje zekerheid bij hoort voor Telfort. Verder verandert er niets en blijft je contract hetzelfde, met vastzetting voor een jaar. Enne, ergens anders begin je ook weer aan een vast jaar.....

Chromecast voor 25 euro kan ook, dan heb je Netflix op TV.
Reputatie 8
Badge +10
In de loop van 2016 zullen alle STB’s (TV-ontvangers) geschikt worden gemaakt voor de Netflix app.

Reageer