beantwoord

Netflix niet beschikbaar op Motorola VIP1853

• 16 maart 2019
  • 2 reacties
  • 113 keer bekeken

Hier een witte afstandsbedieninv en motorola VIP 1853, zou graag netflix willen kijken (heb al een account)!

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt en afgesplitst
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 18 maart 2019, 09:59

Goedemorgen @Diederikjopie, ik kan me voorstellen dat je de Netflix app graag wilt kunnen gebruiken als je al een abonnement hebt. Goed dat je het aangeeft :)

Je krijgt een nieuwe tv-ontvanger van me, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis! De afstandsbediening kan je blijven gebruiken, ook met de nieuwe tv-ontvanger. Er worden instructies meegeleverd over het daarna terugsturen van de oude tv-ontvanger.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen @Diederikjopie, ik kan me voorstellen dat je de Netflix app graag wilt kunnen gebruiken als je al een abonnement hebt. Goed dat je het aangeeft :)

Je krijgt een nieuwe tv-ontvanger van me, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis! De afstandsbediening kan je blijven gebruiken, ook met de nieuwe tv-ontvanger. Er worden instructies meegeleverd over het daarna terugsturen van de oude tv-ontvanger.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Reputatie 7
Badge +8
@Diederikjopie ik hoop dat geen bericht goed bericht is, en dat alles gelukt is met de nieuwe tv-ontvanger. Laat het gerust weten als ik je ergens mee kan helpen.

Reageer