beantwoord

Netflix: geen beeld wel geluid en ondertiteling

• 7 juli 2020
  • 7 reacties
  • 166 keer bekeken

Wij hebben hier ook sinds een paar maandjes last van. Na een paar keer de Netflix app (200) gebruikt te hebben, krijg je ineens geen beeld als je een film of serie hebt gekozen. Je ziet wel de letters van een menu en je hoort ook geluid. Enige dat helpt is de decoder uit/aan zetten, maar moet je weer wachten tot ie er is. Hier hebben we nog nooit last van gehad. Is de app vernieuwd of zo waar deze bug in zit? Het is best irritant. 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 juli 2020, 14:48

Hoi @janwillem_v, problemen met Netflix dus. Dat is knap irritant als je jouw favoriete serie wilt kijken. Vrijwel altijd worden deze problemen verholpen met een reset van de ontvanger. Heb je die al geprobeerd?

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @janwillem_v, problemen met Netflix dus. Dat is knap irritant als je jouw favoriete serie wilt kijken. Vrijwel altijd worden deze problemen verholpen met een reset van de ontvanger. Heb je die al geprobeerd?

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat de reset heeft geholpen aangezien ik geen reactie meer hebt gezien.

Hi Bart,

Het is te vroeg om daar al conclusies uit te kunnen trekken. Heb hem van het weekend gereset, maar het speelt niet altijd. Als het terug komt meld ik me weer.

Groet en dank

Reputatie 8
Badge +12

Dat is helemaal prima. Hopelijk hoor ik dan niet weer van je omtrent dit issue. ;) Mocht er iets anders zijn, dan zien we uiteraard graag weer een topic verschijnen. 

Reputatie 8
Badge +12

Inmiddels zijn we bijna twee weken verder. Ik ga er van uit dat het niet weer voorgekomen is en dat het nu goed gaat. 

Irritant dat het nodig is, maar het lijkt geholpen te hebben!

Thanks.

Reputatie 8
Badge +12

Dat is wel het belangrijkste, dat het weer werkt. Veel kijkplezier gewenst!

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer