beantwoord

netflix en motorola vip 1853

  • 3 september 2018
  • 2 reacties
  • 623 keer bekeken

Ik wil Netflix maar heb een Motorola vip1853, begreep dat dit een oude kastje is, kan ik een nieuwe krijgen
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 3 september 2018, 13:07

Als je je verzoek plaatst in het daarvoor bedoelde topic komt het goed. Dat topic wordt regelmatig bekeken door de mensen van Telfort:
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175

Als je ook je postcode en huisnummer of klantnummer plaatst in je profiel weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Bekijk reactie

2 reacties

Als je je verzoek plaatst in het daarvoor bedoelde topic komt het goed. Dat topic wordt regelmatig bekeken door de mensen van Telfort:
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175

Als je ook je postcode en huisnummer of klantnummer plaatst in je profiel weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Susanallacer71, ik begrijp dat je graag Netflix wilt kijken. Nu zie ik dat er al een ontvanger onderweg is. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. Heel veel kijkplezier! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer