beantwoord

Netflix doet het niet

• 6 april 2018
  • 7 reacties
  • 1794 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds 2 dagen doet mijn Netflix het niet meer op mijn smart TV. Ik heb de tv ontvanger al gereset en uitgezet, maar niets werkt. Alle andere apps doen het wel. Is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Stephen 7 april 2018, 15:29

Beste Jeem89, welkom op het forum! De Netflix app is alleen beschikbaar op de Arcadyan en Arris TV-ontvangers.
Waarschijnlijk doet de Netflix app op jouw Smart TV het niet. Indien je ook Netflix wilt bekijken via je TV-ontvanger dan kun je een nieuwe TV-ontvanger aanvragen via de link die nelly jacoba heeft gedeeld.
Bekijk reactie

7 reacties

Welke tv ontvanger heb je?
Je weet dat Netflix bij de witte afstandbediening op kanaal 200 zit?
Reputatie 1
Welke tv ontvanger heb je?
Je weet dat Netflix bij de witte afstandbediening op kanaal 200 zit?

Haai, ik heb Motorola en bij mij is dat niet op kanaal 200.. Dankje voor het meedenken.
Mogelijk een tijdelijke hik bij Netflix?
Je modem al een keer 10 sec stroomloos gehad?

Welke Motorola?
Hier kan je voor bepaalde types een nieuwe ontvanger met Netflix aanvragen
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
Reputatie 1
Mogelijk een tijdelijke hik bij Netflix?
Je modem al een keer 10 sec stroomloos gehad?

Al aantal keren modem en de tv ontvanger gereset en werkt nog steeds niet. Anders app op de tv doen het wel.
En welke Motorola?
Hier kan je voor bepaalde types een nieuwe ontvanger met Netflix aanvragen
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175

En de app direct op je tv, buiten de ontvanger om, doet die het wel?
Reputatie 8
Badge +16
Beste Jeem89, welkom op het forum! De Netflix app is alleen beschikbaar op de Arcadyan en Arris TV-ontvangers.
Waarschijnlijk doet de Netflix app op jouw Smart TV het niet. Indien je ook Netflix wilt bekijken via je TV-ontvanger dan kun je een nieuwe TV-ontvanger aanvragen via de link die nelly jacoba heeft gedeeld.
Reputatie 1

Het is een Motorola Vip1853. Het gekke is dat Netflix het wel maanden gedaan heeft via de tv ontvanger. Maar ik zal een nieuwe aanvragen! Bedankt!

Reageer