beantwoord

Netflix code NW-2-5

  • 22 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 1

Ik kon altijd netflix e.d. kijken. Nu sinds een paar dagen krijg ik de melding NW-2-5

Modem opnieuw opgestart maar dat heeft ook niet geholpen. Wie heeft de tip

icon

Beste antwoord door Koosie 24 oktober 2020, 12:32

Na de reset kreeg ik de code NW-1-19. 

Maar de volgende dag werkt alles weer. Bedankt voor jullie hulp :-)

Bekijk reactie

5 reacties

Ik kon altijd netflix e.d. kijken. Nu sinds een paar dagen krijg ik de melding NW-2-5

Modem opnieuw opgestart maar dat heeft ook niet geholpen. Wie heeft de tip

Hallo @Koosie , als je gemigreerd bent naar KPN kun je daar je vraag stellen, 0800 0402 of het KPN forum.

 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Koosie, wat gek dat Netflix het ineens niet meer doet. Werken andere functies wel goed, zoals gewoon tv kijken of het terugkijken van programma's?

Ik zie dat je nog niet overgezet bent naar KPN. Daarover ontvang je snel meer informatie, zo gauw dat er aan zit te komen. Heb je intussen de tv-ontvanger al een volledige reset gegeven? Dat helpt vaak heel goed bij dit soort problemen. Laat maar weten of het is gelukt.

Netflix-fout NW-2-5

Als de foutcode NW-2-5 optreedt, betekent dit meestal dat een netwerkprobleem voorkomt dat je apparaat de Netflix-service bereikt. Volg de onderstaande stappen voor je apparaat om het probleem op te lossen.

 

https://help.netflix.com/nl/node/14424

 

Reputatie 1

Na de reset kreeg ik de code NW-1-19. 

Maar de volgende dag werkt alles weer. Bedankt voor jullie hulp :-)

Reputatie 8
Badge +11

@Koosie Super, fijn om te horen! En anders weet je ons hier te vinden :)

Reageer